Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dobra vijest za ljubitelje kave u Hrvatskoj: Jamnica postala strateški partner Nestlea

Autor: Poslovni.hr
17. listopad 2023. u 07:01
Podijeli članak —
Siniša Mužić, predsjednik Uprave Jamnice i Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu, Foto: Saša Ćetković

Svake sekunde popije se više od 6000 šalica Nescafe kave u svijetu.

Jamnica i Nestlé sklopili su strateško partnerstvo za prodaju Nescafe proizvoda na tržištu Hrvatske za tzv. Out Of Home kanal, i to kroz tri segmenta: espresso kavu u zrnu za ugostiteljske objekte, BusinessToBusiness (B2B) samoposlužne aparate za kavu te instant cappuccino Nescafe koji je lider u toj kategoriji. Tim partnerstvom Nestlé novim brendom espresso kave u zrnu širi prisutnost u ugostiteljstvu dok Jamnica nastavlja razvijati poslovanje i širiti portfelj u novoj kategoriji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Ova suradnja za nas znači osnaživanje našeg ukupnog portfelja brendova, a ujedno je i prilika za učenje i rast u kategoriji u kojoj do sada nismo bili prisutni”, izjavio je Siniša Mužić, predsjednik Uprave Jamnice, članice Fortenova grupe, vodeće prehrambene kompanije u regiji. Mužić je istaknuo da proizvodi jedne i druge kompanije odlično idu zajedno: “Naše prirodne mineralne vode vrhunske kvalitete: negazirana Jana i gazirana Jamnica, savršeno odgovaraju uz svjetski poznate Nescafe kave.”

Jamnica i Nestlé sklopili su strateško partnerstvo za prodaju Nescafe proizvoda na tržištu Hrvatske za tzv. Out Of Home kanal, i to kroz tri segmenta: espresso kavu u zrnu za ugostiteljske objekte, BusinessToBusiness (B2B) samoposlužne aparate za kavu te instant cappuccino Nescafe koji je lider u toj kategoriji. Tim partnerstvom Nestlé novim brendom espresso kave u zrnu širi prisutnost u ugostiteljstvu dok Jamnica nastavlja razvijati poslovanje i širiti portfelj u novoj kategoriji.

“Ova suradnja za nas znači osnaživanje našeg ukupnog portfelja brendova, a ujedno je i prilika za učenje i rast u kategoriji u kojoj do sada nismo bili prisutni”, izjavio je Siniša Mužić, predsjednik Uprave Jamnice, članice Fortenova grupe, vodeće prehrambene kompanije u regiji. Mužić je istaknuo da proizvodi jedne i druge kompanije odlično idu zajedno: “Naše prirodne mineralne vode vrhunske kvalitete: negazirana Jana i gazirana Jamnica, savršeno odgovaraju uz svjetski poznate Nescafe kave.”

“Svake sekunde popije se više od 6000 šalica Nescafe kave u svijetu te smo izuzetno sretni što će od sada, putem snažne distribucijske mreže novog partnera Jamnice, naš najveći i vodeći svjetski brend kave biti dostupan ljubiteljima kave i u ugostiteljskim objektima. I ova vrsta Nescafe kave dio je našeg globalnog cilja da do 2025. godine 100% kave dolazi iz certificiranih održivih izvora te da do 2030. nabavka 50% ključnih sastojaka dolazi regenerativnim poljoprivrednim metodama”, kazao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH. Prema rezultatima Coffee Barometra i Coffee Brew Indexa za 2023. Nestlé je zauzeo prvo mjesto u održivosti kave.

Autor: Poslovni.hr
17. listopad 2023. u 07:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close