Jamnica i Nestlé sklopili su strateško partnerstvo za prodaju Nescafe proizvoda na tržištu Hrvatske za tzv. Out Of Home kanal, i to kroz tri segmenta: espresso kavu u zrnu za ugostiteljske objekte, BusinessToBusiness (B2B) samoposlužne aparate za kavu te instant cappuccino Nescafe koji je lider u toj kategoriji. Tim partnerstvom Nestlé novim brendom espresso kave u zrnu širi prisutnost u ugostiteljstvu dok Jamnica nastavlja razvijati poslovanje i širiti portfelj u novoj kategoriji.
“Ova suradnja za nas znači osnaživanje našeg ukupnog portfelja brendova, a ujedno je i prilika za učenje i rast u kategoriji u kojoj do sada nismo bili prisutni”, izjavio je Siniša Mužić, predsjednik Uprave Jamnice, članice Fortenova grupe, vodeće prehrambene kompanije u regiji. Mužić je istaknuo da proizvodi jedne i druge kompanije odlično idu zajedno: “Naše prirodne mineralne vode vrhunske kvalitete: negazirana Jana i gazirana Jamnica, savršeno odgovaraju uz svjetski poznate Nescafe kave.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu