Ne znamo tko su im izvori nabave, no maloprodajne cijene nekih artikala s kojima su na početku agresivno krenuli, niže su i od onih koje mi postižemo u nabavi – komentar je nekih hrvatskih trgovaca na novu konkurenciju na domaćem tržištu.
Talijanski hard diskonter Eurospin upravo je, u nešto manje od mjesec dana, otvorio svoju četvrtu trgovinu u Hrvatskoj, u Velikoj Gorici, a ovu bi godinu, prema najavama, trebao zaključiti s 20 trgovina s ukupno 500 zaposlenih. Filozofiju “pametne kupnje” opravdavaju dominirajućom ponudom privatnih robnih marki, dok se od hrvatskih proizvoda u aktualnoj kataloškoj ponudi voća i povrća, nađu tek rajčice (250 g za 6,99 kn), krumpir (5 kg za 10,99 kn) te kupus (1,69 kn/kg).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…nitko neće reći da su naše cijene prevelike….često sam na sjeveru Italije, točnije u blizini Mantove…njihov lokalni lanac imena Prix, većinom talijanski proizvođači (od naših sam vidio Podravku) pa nekad svratim, par cijena za usporedbu od zadnji put: pivo 0, 66 l – 0,71 euro, (bespovratna boca), mozzarella – 1 kg -3,5 eura, Cola – Sprite -1l-1 euro, masline (odgorčene), 600 ml – 1,49 eura, ….voće-manje više jednako, u odnosu na naše prosječne plače više nego povoljno…
Tako je. I sad je odjednom frka. Hahaha… neka..
Iako, jasno je da je taj model dugoročno neodrživ, al nek su malo digli prašinu.
Ja sam ih u svoj grad pozvao još prije par tjedana….
nije nego ovi naši nas gule do besvijesti
Uključite se u raspravu