Cedevita je uz novi okus Pink Grejp u ružičastom mjesecu pokrenula kampanju “Budi TU. Budi CE.”, koja je nastala u suradnji s krovnim regionalnim udrugama za borbu protiv raka dojke. Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvaća niz edukativnih aktivnosti usmjerenih prema psihološkoj podršci oboljelima i njihovim bližnjima. “Budi TU. Budi CE.” nastavak je dobro poznate Cedevita platforme “Budi DOBRO. Budi CE.” kojoj je cilj potaknuti ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.
Novim okusom Pink Grejp i vi podržavate rad Udruge
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu