Brand Biolectra bilježi rast od devet posto na hrvatskom tržištu u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, a to je rezultat brendiranja proizvoda Biolectra Magnezij Direkt, u kojeg je tvrtka Oktal Pharma uložila 2014.
Za ovakav strategijski manevar ova se kompanija, prema riječima Daniele Hočevar, voditeljice odjela OTC proizvoda u službi Zastupstva Oktal Pharme, odlučila jer su željeli osnažiti brend Biolectra, koji je već dugo prisutan na hrvatskom tržištu, a razlog je sve jače konkurencija. Proces brendinga napravili su u suradnji s hrvatskom brending agencijom Brandoctor koja upravo slavi desetu obljetnicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu