Atlantic Grupa prodala brend Bebi Nelt Grupi koja ima 4.000 zaposlenika na 11 tržišta u Europi i Africi

Autor: Poslovni.hr/Hina , 01. rujan 2020. u 12:07
Foto: Milan Šabić / Pixsell

Nelt Grupa ima 4.000 zaposlenika na 11 tržišta u Europi i Africi. 

Atlantic Grupa i beogradska Nelt Grupa potpisale su ugovor o kupoprodaji brenda dječje prehrane Bebi, objavili su u utorak iz Atlantic Grupe, ne navodeći vrijednost transakcije.

S obzirom da Nelt Grupa raspolaže kapacitetima i ekspertizom u proizvodnji dječje hrane, postojeća proizvodna lokacija za brend Bebi locirana u slovenskoj Mirni nije dio kupoprodajnog ugovora, navodi se.

Tvornica i zaposlenici u Mirni ostaju u sustavu Atlantic Grupe te će se nakon dezinvestiranja osnovnog brenda i prijelaznog razdoblja u kojemu će se Bebi asortiman i dalje proizvoditi u ovom pogonu, pronaći adekvatan angažman proizvodnih kapaciteta i stručnih kompetencija na ovoj proizvodnoj lokaciji, na primjerenom alternativnom asortimanu, navodi se u priopćenju.

Prodaja brenda Bebi nastavak je procesa dezinvestiranja manjih i non-core djelatnosti u skladu s korporativnom strategijom Atlantic Grupe, ističu iz tvrtke.

Proces je, kako navode, započet prije 2,5 godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, a nastavljen je prodajom segmenta kozmetike, dodataka prehrani i distribucije vode u galonima.

Kompanija istovremeno usmjerava snažan fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje) i temelj transformacije za budućnost, a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal (Argeta, Donat Mg) te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja.

Nelt Grupa ima 4.000 zaposlenika na 11 tržišta u Europi i Africi. Akvizicijom brenda Bebi, s dugom tradicijom i etabliranim pozicijama na ruskom tržištu, kompanija potvrđuje strateško opredjeljenje ka daljnjem razvoju i međunarodnom širenju poslovanja, navodi se u priopćenju.

Brend Bebi je u Rusiji simbol za europsku kvalitetu i porijeklo u segmentu cerealija za djecu, a u 2019. godini ostvario je 11 milijuna eura prihoda od prodaje.

Komentirajte prvi

New Report

Close