Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Allianz kupuje udio kluba FC Bayern Münchena

Autor: Objava za medije
13. veljača 2014. u 14:21
Podijeli članak —
Thinkstock

Allianz dugoročno učvrstio suradnju s Bayernom iz Münchena.

Allianz širi svoje partnerstvo s Bayernom iz Münchena te, u sklopu povećanja kapitala, kupuje udio od 8,33 posto FC Bayern München AG-a za 110 milijuna eura. FC Bayern München AG namjerava iskoristiti ovo ulaganje Allianz SE-a za otplatu dugova i za osnivanje nogometnog centra izvrsnosti za mlade. Prava na naziv stadiona kluba FC Bayern München, Allianz Arena, osigurana su dugoročno do 2041.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Partnerstvo između Allianza i Bayerna iz Münchena počelo je još 2000. godine, a prepoznatljivim je postalo 2005. godine, nakon otvorenja Allianz Arene. Kao rezultat najnovijeg ulaganja, pojačat će se i proširiti ovo već vrlo uspješno partnerstvo. Allianz Arena najuspješniji je marketinški potez Allianza, a u međuvremenu je postala i najposjećenija atrakcija u Bavarskoj. Arena stvara nacionalnu i međunarodnu svijest te naklonost brandu. Od 2005. više od 23 milijuna ljudi ju je posjetilo, a putem medija arena doseže do svijesti 750 milijuna sportskih fanova u 204 zemlje. S 3,2 milijuna posjetitelja svake godine, Allianz Arena ima više od dvostruko posjetitelja u odnosu na bavarski dvorac Neuschwanstein, jedan od najpoznatijih dvoraca u svijetu.

Allianz širi svoje partnerstvo s Bayernom iz Münchena te, u sklopu povećanja kapitala, kupuje udio od 8,33 posto FC Bayern München AG-a za 110 milijuna eura. FC Bayern München AG namjerava iskoristiti ovo ulaganje Allianz SE-a za otplatu dugova i za osnivanje nogometnog centra izvrsnosti za mlade. Prava na naziv stadiona kluba FC Bayern München, Allianz Arena, osigurana su dugoročno do 2041.

Partnerstvo između Allianza i Bayerna iz Münchena počelo je još 2000. godine, a prepoznatljivim je postalo 2005. godine, nakon otvorenja Allianz Arene. Kao rezultat najnovijeg ulaganja, pojačat će se i proširiti ovo već vrlo uspješno partnerstvo. Allianz Arena najuspješniji je marketinški potez Allianza, a u međuvremenu je postala i najposjećenija atrakcija u Bavarskoj. Arena stvara nacionalnu i međunarodnu svijest te naklonost brandu. Od 2005. više od 23 milijuna ljudi ju je posjetilo, a putem medija arena doseže do svijesti 750 milijuna sportskih fanova u 204 zemlje. S 3,2 milijuna posjetitelja svake godine, Allianz Arena ima više od dvostruko posjetitelja u odnosu na bavarski dvorac Neuschwanstein, jedan od najpoznatijih dvoraca u svijetu.

U sklopu dioničkog udjela, postignut je i dogovor o većoj prisutnost Allianza u areni i samom brendu kluba FC Bayern München. Allianz će razviti posebne proizvode osiguranja namijenjene nogometnim fanovima te ih nuditi putem internetske stranice kluba, a kako bi povećao privlačnost među posjetiteljima, posebice obiteljima, nuditi će i posebne usluge na samom stadionu

Allianz je u međuvremenu proširio svoju obitelj stadiona na međunarodnoj razini te u suradnju uključio još njih četiri: Allianz Park u Londonu, Allianz Riviera u Nici, Allianz Stadium u Sydneyu i Allianz Parque u São Paulu (na ljeto 2014).

Autor: Objava za medije
13. veljača 2014. u 14:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close