Konsolidirana prodaja ostvarena na domaćem tržištu povećane su za 18%, a ukupan konsolidirani izvoz tvrtke povećan je za 10%. Od ukupne konsolidirane prodaje, 31% je ostvareno u S. Makedoniji, dok je, s druge strane, 69% ostvareno na inozemnim tržištima. Gledano po regijama, 27% je ostvareno u zemljama Jugoistočne Europe, 22% je ostvareno u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), 19% je ostvareno u zemljama Istočne Europe (ZND, UKR..). .), a na ostalim tržištima je ostvareno 1% od ukupne konsolidirane prodaje.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu