Kakva je bila protekla godina za europski lanac premium kozmetičkih trgovina Douglas u Hrvatskoj te kako stoje stvari glede omjera u zastupljenosti udjela online prodaje u Hrvatskoj u odnosu na grupaciju, a naspram klasične prodaje u fizičkim trgovinama, u razgovoru za Poslovni dnevnik objašnjava izvršna direktorica tvrtke Douglas parfumerije. Nakon što su iz Douglasa prošlog tjedna objavili da su u razvoju odlučili sve veći fokus staviti na internetsko poslovanje, zbog čega će se njihova prodajna mreža fizičkih trgovina smanjiti za 20-ak posto, pokazalo se da poslovanje u Hrvatskoj neće pretrpjeti navedene ‘rezove’, te da su i dalje koncentrirani na ulaganja u parfumerije, pritom zadržavajući isti broj zaposlenika, a to je ukupno nešto više od 170 ljudi.
Kako Bokan otkriva, u razdoblju pandemije tijekom prošle godine započeli su novi prodajni trendovi, a moguće najistaknutiji u ovoj branši tiče se rasta prodaje kategorija proizvoda za njegu kose i preparativne kozmetike. I to je dio prilagodbi samih potrošača koji svoje navike za kupnjom niza proizvoda važnih za njihov izgled u novim uvjetima zbog socijalne distance supstituiraju proizvodima koji se mogu koristiti samostalno, bez pomoći stručnih osoba u njegovanju kose i kože – kod kuće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu