800 prehrambenih artikala hrane i pića moraju mijenjati pakovanja

Autor: Poslovni.hr , 14. rujan 2022. u 09:46
Foto: Pixabay

Prema Udruzi nositelja kraljevskih naloga (RWHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Proizvođač kečapa Heinz je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju ukloniti natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda. Kraljevsko jamstvo je dokument koji tvrtki dopušta korištenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za opskrbu robom i uslugama kraljevske obitelji.

Kultni artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger morat će maknuti grb pokojnog monarha, piše Mirror.

Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podijeljen na četiri dijela iza kojeg slijede riječi “po dogovoru s njezinim veličanstvom kraljicom”.

U slučaju Heinz kečapa ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca prodanih u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Prema Udruzi nositelja kraljevskih naloga (RWHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Komentirajte prvi

New Report

Close