Na raskrižju puteva na kojem privatni i javni sektor odlučuju o razvoju proizvodnje namještaja mogao bi biti postavljen putokaz na kojem piše: “Uspoređujmo se sustavno s inozemnom, a ne isključivo s domaćom konkurencijom”! Danas je nešto manje od 60% proizvodnje namještaja namijenjeno izvozu.
Nije realno temeljem analiza domaćeg tržišta očekivati nastavak uspješnih izvoznih rezultata. Davno je prošlo vrijeme kada je domaće tržište bilo zatvoreno za uvoz namještaja. Prve lastavice najavljuju proljeće industrije namještaja Hrvatske, koja zadnjih godina bilježi rast. Ohrabruju vijesti o uspjesima tvornica namještaja koje su krenule novim suvremanim putevima. Koje zaključuju nove i veće izvozne poslove. Potvrda su nagrade za dizajn na ovogodišnjem sajmu namještaja u Kölnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu