Međunarodni ocjenjivački sud proglasio je logotip Hrvatske turističke zajednice jednim od deset pobjednika nagrade Rebrand 100 za 2006. godinu u američkom Providenceu. Boris Ljubičić autor je novog logotipa HTZ-a čija je posebnost prevodivost na sve strane jezike. Kako je objašnjeno, Ljubičićev logotip donio je svježinu i prepoznatljivost Hrvatske na svjetskom tržištu. Inače, nagrada Rebrand dodjeljuje se najdinamičnije i najuspješnije oblikovanim logotipovima.
(pd)
Međunarodni ocjenjivački sud proglasio je logotip Hrvatske turističke zajednice jednim od deset pobjednika nagrade Rebrand 100 za 2006. godinu u američkom Providenceu. Boris Ljubičić autor je novog logotipa HTZ-a čija je posebnost prevodivost na sve strane jezike. Kako je objašnjeno, Ljubičićev logotip donio je svježinu i prepoznatljivost Hrvatske na svjetskom tržištu. Inače, nagrada Rebrand dodjeljuje se najdinamičnije i najuspješnije oblikovanim logotipovima.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu