Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Počeo besplatni PR tour za poduzetnike

Autor: Darko Bičak
26. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Zagrebačka agencija Abrakadabra pokrenula je besplatne jednodnevne radionice za poduzetnike diljem Hrvatske, a prva je održana u petak u Bjelovaru, izvijestili su iz te agencije. Kako zainteresirati medije za svoj proizvod, kako poslati poziv odnosno koje su prednosti PR agencije naspram internog PR odjela unutar tvrtke, bile su neke od tema jučer održane prve radionice o PR-u u prostorima Hrvatske gospodarske komore u Bjelovaru. Besplatne radionice u devet hrvatskih gradova pokrenula je poznata zagrebačka agencija za odnose s javnošću Abrakadabra radi podizanja svijesti o sve većoj važnost PR-a u današnjem poslovnom okruženju. Tako su polaznici bjelovarske radionice, među ostalim, mogli čuti zašto je PR važan za uspjeh tvrtke, kako napraviti komunikacijsku strategiju i što je to krizno komuniciranje. Voditelja radionice Manuela Šola Oršić, direktorica Abrakadabre, sve je to potkrijepila konkretnim primjerima. Prvoj radionici prisustvovalo je 15-ak poduzetnika, iz eminentnih bjelovarskih tvrtki poput Iverice Bjelovar, Troha-Dil, Vodotehne, Ljevaonice Bjelovar i ostalih, dok je sve prisutne u ime HGK – Županijske komore Bjelovar pozdravio tajnik Marijan Matuš.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zagrebačka agencija Abrakadabra pokrenula je besplatne jednodnevne radionice za poduzetnike diljem Hrvatske, a prva je održana u petak u Bjelovaru, izvijestili su iz te agencije. Kako zainteresirati medije za svoj proizvod, kako poslati poziv odnosno koje su prednosti PR agencije naspram internog PR odjela unutar tvrtke, bile su neke od tema jučer održane prve radionice o PR-u u prostorima Hrvatske gospodarske komore u Bjelovaru. Besplatne radionice u devet hrvatskih gradova pokrenula je poznata zagrebačka agencija za odnose s javnošću Abrakadabra radi podizanja svijesti o sve većoj važnost PR-a u današnjem poslovnom okruženju. Tako su polaznici bjelovarske radionice, među ostalim, mogli čuti zašto je PR važan za uspjeh tvrtke, kako napraviti komunikacijsku strategiju i što je to krizno komuniciranje. Voditelja radionice Manuela Šola Oršić, direktorica Abrakadabre, sve je to potkrijepila konkretnim primjerima. Prvoj radionici prisustvovalo je 15-ak poduzetnika, iz eminentnih bjelovarskih tvrtki poput Iverice Bjelovar, Troha-Dil, Vodotehne, Ljevaonice Bjelovar i ostalih, dok je sve prisutne u ime HGK – Županijske komore Bjelovar pozdravio tajnik Marijan Matuš.

Autor: Darko Bičak
26. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close