Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Otvoreni dani strateškog marketinga

Autor: Biserka Ranogajec
18. veljača 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Virtualne radionice strateškoga marketinga namijenjene su malim tvrtkama

RENTa MARKETING, specijalizirani marketinški servis za strateški marketing organizirat će virtualne Otvorene dane strateškog marketinškog savjetovanja od 1. ožujka do 1. travnja 2008. godine isključivo za male i srednje tvrtke. Orhan Lujinović, direktor tvrtke RENTa MARKETING i član hrvatske Udruge poslovnih savjetnika te marketinški trener koji je iskustva sticao u agencijama za oglašavanje (Lowe Digitel, BBDO Zagreb) te nekim domaćim i stranim kompanijama, najavljuje nekoliko tema savjetovanja. To su primjerice identifikacija razvojne vizije tvrtke, identifikacija željenih klijenata i njihovih potreba sa strategijom zadovoljavanja, identifikacija poslovnih prioriteta tvrtke te njihova transformacija u godišnji poslovni plan. Otvoreni dani biti će organizirani na način da poduzetnici upućuju pitanja na mail direktora tvrtke Lujinovića koji će im potom odgovarati. “Naša je misija”, poručuje Lujinović, “pomoći malim tvrtkama da postanu tvrtke srednje veličine, a srednjim tvrtkama da narastu u velike. Korisnici naših usluga širokog su spektra od manjih obrta (restorani, frizerski saloni i slično) preko odvjetničkih ureda i privatnih ambulanti do poduzeća srednje veličine kao što su ona obiteljska i predstavništva stranih tvrtki”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

RENTa MARKETING, specijalizirani marketinški servis za strateški marketing organizirat će virtualne Otvorene dane strateškog marketinškog savjetovanja od 1. ožujka do 1. travnja 2008. godine isključivo za male i srednje tvrtke. Orhan Lujinović, direktor tvrtke RENTa MARKETING i član hrvatske Udruge poslovnih savjetnika te marketinški trener koji je iskustva sticao u agencijama za oglašavanje (Lowe Digitel, BBDO Zagreb) te nekim domaćim i stranim kompanijama, najavljuje nekoliko tema savjetovanja. To su primjerice identifikacija razvojne vizije tvrtke, identifikacija željenih klijenata i njihovih potreba sa strategijom zadovoljavanja, identifikacija poslovnih prioriteta tvrtke te njihova transformacija u godišnji poslovni plan. Otvoreni dani biti će organizirani na način da poduzetnici upućuju pitanja na mail direktora tvrtke Lujinovića koji će im potom odgovarati. “Naša je misija”, poručuje Lujinović, “pomoći malim tvrtkama da postanu tvrtke srednje veličine, a srednjim tvrtkama da narastu u velike. Korisnici naših usluga širokog su spektra od manjih obrta (restorani, frizerski saloni i slično) preko odvjetničkih ureda i privatnih ambulanti do poduzeća srednje veličine kao što su ona obiteljska i predstavništva stranih tvrtki”.

Autor: Biserka Ranogajec
18. veljača 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close