Nova metoda u odnosima s javnošću, Word of mouth, stigla i u Hrvatsku

Autor: Poslovni.hr , 06. studeni 2006. u 06:30

Word of Mouth (WOM) nova je strategija odnosa s javnošću usmjerena na krajnjeg korisnika i njegovo zadovoljstvo, ali i potrebu svakog čovjeka da svoj entuzijazam podijeli s obitelji i prijateljima. Upravo povjerenje koje ljudi imaju u svoje najbliže čine WOM uspješnom metodom prenošenja poruka korisnicima. Agencija Integralni marketing i komunikacije uvodi koncept Word of mouth koji predstavlja potpunu novost u Hrvatskoj i ističu kako zapravo postoji otkako i potreba čovjeka da u komunikaciji s drugima izražava mišljenje i razmjenjuje doživljaje. Strateški i planirani Word of mouth se koristi kako bi se ta poruka usmjerila na pozitivan način. Kao takva, metoda je predvidiva, održiva, mjerljiva. Zahtijeva konzistentan i koordiniran pristup i dovodi do željenih rezultata.Uspjeh WOM strategije počiva na zaobilaženju tradicionalnih komunikacijskih kanala i klasičnih načina reklamiranja. Prednost takva novog koncepta PR-a je osobnije prenošenje poruka od kojeg su na dobiti i korisnici i davatelji usluga/proizvoda. “Korisnici su zadovoljniji jer dobivaju pouzdanu informaciju koja im je potrebna zbog postojeće odbojnosti prema milijunima reklamnih poruka koje svakodnevno dopiru do njih. Davatelji usluga/proizvoda pak profitiraju s obzirom na činjenicu da tradicionalni medijski oblici postaju sve skuplji, a njihova učinkovitost sve manja”, kažu u agenciji Integralni marketing i komunikacije d.o.o. čije su predstavnice koncem listopada bile na sastanku Pinnacle Worldwide, međunarodne mreže neovisnih PR agencija u Londonu povodom obilježavanja tridesete godišnjice te organizacije. Pinnacle Worldwide jedno je od najvećih svjetskih PR poduzeća, s više od 60 ureda u svijetu, odnosno više od 1100 stručnjaka odnosa s javnošću i godišnje prihode iznad 110 milijuna dolara. Uredi Pinnacla, odnosno renomiranih partnera – lokalnih PR agencija, nalaze se u Sjevernoj Americi, Aziji, Europi, Latinskoj Americi te na Bliskom istoku. Jednoglasnom odlukom ove udruge o primitku IM&C agencije u svibnju 2006. godine Pinnacle Worldwide dobio je partnera i u Hrvatskoj što im je, kažu, omogućilo brojne prednosti poput pristupa posebnim programima profesionalnog razvoja, bazama znanja i informacija te razmjeni međunarodnog iskustva i reprezentativnih primjera prakse odnosa s javnošću. Ističu kako svi Pinnacle partneri imaju visoko razvijene odnose s medijima, vladom i javnošću u svakoj regiji te su među vodećim nezavisnim PR agencijama na svakom tržištu.
(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close