Nakon iskustva u nakladničkoj djelatnosti i uredništva na sportskome internet protalu, Mirela Kraljić pridružila se timu Abrakadabre, zagrebačkoj agenciji za odnose s javnošću i event menadžment. Do početka godine Mirela je bila glavna urednica na Adventure Sport portalu, prvome pustolovno sportskom portalu u Hrvatskoj i regiji. Ondje je vodila veliki tim sportskih novinara i dopisnika, a svoje komunikacijske vještine odlučila je okušati i u odnosima s javnošću. U Abrakadabri će biti dio brzotastućeg PR odjela te realizirati komunikacijske projekte s područja odnosa s javnošću za ključne klijente, kao što su Pernod Ricard Croatia, Infodom, IDS Scheer, ABF grupa, People’s restoran&lounge bar, Iverica, Kolnoa sustavi zaštite, Essilor i mnogi drugi. Kao profesorici hrvatskog jezika i književnosti, iza Mirele Kraljić je dugogodišnji rad u izdavačkoj djelatnosti, te vrsno poznavanje funkcioniranja internetskih medija. Suvremena književna zbivanja i sportska terminologija bili su njezina specijalnost, a često je surađivala s medijima i kao slobodni novinar.
(pd)
Virtualne radionice strateškoga marketinga namijenjene su malim tvrtkama
Nakon iskustva u nakladničkoj djelatnosti i uredništva na sportskome internet protalu, Mirela Kraljić pridružila se timu Abrakadabre, zagrebačkoj agenciji za odnose s javnošću i event menadžment. Do početka godine Mirela je bila glavna urednica na Adventure Sport portalu, prvome pustolovno sportskom portalu u Hrvatskoj i regiji. Ondje je vodila veliki tim sportskih novinara i dopisnika, a svoje komunikacijske vještine odlučila je okušati i u odnosima s javnošću. U Abrakadabri će biti dio brzotastućeg PR odjela te realizirati komunikacijske projekte s područja odnosa s javnošću za ključne klijente, kao što su Pernod Ricard Croatia, Infodom, IDS Scheer, ABF grupa, People’s restoran&lounge bar, Iverica, Kolnoa sustavi zaštite, Essilor i mnogi drugi. Kao profesorici hrvatskog jezika i književnosti, iza Mirele Kraljić je dugogodišnji rad u izdavačkoj djelatnosti, te vrsno poznavanje funkcioniranja internetskih medija. Suvremena književna zbivanja i sportska terminologija bili su njezina specijalnost, a često je surađivala s medijima i kao slobodni novinar.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu