Dosadašnji direktor marketinga kategorije slatkih proizvoda Nestl Francuz Jacques Rosio novi je direktor marketinga tvrtke Nestl Adriatic. Jacques je svoju karijeru započeo u marketingu tvrtke Bahlsen u Francuskoj, koja je u to vrijeme bila treći najveći proizvođač keksa i slastica u Europi. Godine 1990. pridružio se kompaniji Kraft, radeći na raznim pozicijama unutar marketinga i prodaje uključujući poslove višeg voditelja grupe proizvoda iz kategorije slatkiša i voditelja ključnih kupaca. Godine 1998. Rosio se pridružio Nestl Francuskoj gdje je radio kao voditelj slatkog asortimana. Godine 2000. unaprijeđen je na poziciju direktora marketinga kategorije slatkih proizvoda. Rođen u Francuskoj, diplomirani je ekonomist, a naobrazbu je stekao na Ekonomskom fakultetu u Parizu.
(pd)
Dosadašnji direktor marketinga kategorije slatkih proizvoda Nestl Francuz Jacques Rosio novi je direktor marketinga tvrtke Nestl Adriatic. Jacques je svoju karijeru započeo u marketingu tvrtke Bahlsen u Francuskoj, koja je u to vrijeme bila treći najveći proizvođač keksa i slastica u Europi. Godine 1990. pridružio se kompaniji Kraft, radeći na raznim pozicijama unutar marketinga i prodaje uključujući poslove višeg voditelja grupe proizvoda iz kategorije slatkiša i voditelja ključnih kupaca. Godine 1998. Rosio se pridružio Nestl Francuskoj gdje je radio kao voditelj slatkog asortimana. Godine 2000. unaprijeđen je na poziciju direktora marketinga kategorije slatkih proizvoda. Rođen u Francuskoj, diplomirani je ekonomist, a naobrazbu je stekao na Ekonomskom fakultetu u Parizu.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu