George Makris danas će biti imenovan savjetnikom Uprave Nove TV, objavila je ta televizijska kuća, dodajući kako je time na čelno mjesto dovela još jednu stručnu osobu s velikim iskustvom u medijima, posebice na području poslovnog razvoja, programske strategije, istraživanja i marketinga. Makris je dosad bio direktor istraživanja i strateškog razvoja RTL-a, pa je i ovaj transfer samo jedan u nizu prelazaka s RTL-a na konkurentsku komercijalnu televiziju.Makris je ranije radio u agenciji AGB Nielsen u kojoj je bio jedan od pokretača istraživanja televizijske gledanosti na temelju peoplemetra. Bio je i izvršni direktor u odjelu medija u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen, te u agenciji za istraživanja Puls gdje je radio na području business developmenta. Diplomirao je ekonomiju na Sveučilištu u Zagrebu (smjer marketing), a magistrirao je business to business marketing menadžment.“Drago mi je da se uspješnom timu pridružujem u trenutku kada je Nova TV jedina televizija u Hrvatskoj koja bilježi trend rasta gledanosti”, kaže Makris i ističe da će u daljnjem radu nastojati, zajedno s menadžmentom, razvijati strategiju Nove TV kao vodeće televizije u Hrvatskoj. Nova TV je već popunjavala svoje redove bivšim RTL-ovcima. Prije pola godine za direktora prodaje prešao im je Eduard Bočkaj, dotadašnji RTL-ov savjetnik prodaje i marketinga, a u isti odjel prešla je i RTL-ovka Renata Hafner.
George Makris danas će biti imenovan savjetnikom Uprave Nove TV, objavila je ta televizijska kuća, dodajući kako je time na čelno mjesto dovela još jednu stručnu osobu s velikim iskustvom u medijima, posebice na području poslovnog razvoja, programske strategije, istraživanja i marketinga. Makris je dosad bio direktor istraživanja i strateškog razvoja RTL-a, pa je i ovaj transfer samo jedan u nizu prelazaka s RTL-a na konkurentsku komercijalnu televiziju.Makris je ranije radio u agenciji AGB Nielsen u kojoj je bio jedan od pokretača istraživanja televizijske gledanosti na temelju peoplemetra. Bio je i izvršni direktor u odjelu medija u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen, te u agenciji za istraživanja Puls gdje je radio na području business developmenta. Diplomirao je ekonomiju na Sveučilištu u Zagrebu (smjer marketing), a magistrirao je business to business marketing menadžment.“Drago mi je da se uspješnom timu pridružujem u trenutku kada je Nova TV jedina televizija u Hrvatskoj koja bilježi trend rasta gledanosti”, kaže Makris i ističe da će u daljnjem radu nastojati, zajedno s menadžmentom, razvijati strategiju Nove TV kao vodeće televizije u Hrvatskoj. Nova TV je već popunjavala svoje redove bivšim RTL-ovcima. Prije pola godine za direktora prodaje prešao im je Eduard Bočkaj, dotadašnji RTL-ov savjetnik prodaje i marketinga, a u isti odjel prešla je i RTL-ovka Renata Hafner.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu