Izgradio Glovo od nule, a sad ide u novu izazovnu i uzbudljivu avanturu

Autor: Sergej Novosel Vučković , 28. listopad 2021. u 07:45
Glovo Hrvatska nakon odlaska Tea Širole traži novoga glavnog menadžera/PATRIK MACEK/PIXSELL

Širolino novo okruženje je Muzej iluzija u Zagrebu, mjesto COO-a.

Hrvatska ispostava španjolske online platforme za dostavu hrane (i kako navode bilo čega bilo kud), Glovo, ostala je bez direktora – Teo Širola, koji je to bio od ulaska na tržište proljeće 2019., ide u novu avanturu, što je objavio na LinkedInu.

“Nevjerojatno sam ponosan na sve uspjehe Glova na hrvatskom tržištu, tim s više od 40 osoba i platformu koju smo izgradili od nule, te na naše brzo širenje na više od 20 gradova u zemlji”, napisao je Širola na engleskom.

Nije zaboravio zahvaliti tisućama korisnika, vozača (kurira) i partnera, a upravo su oni i doveli do brojki od 800.000 preuzimanja aplikacije (svaki peti građanin RH), porasta broja narudžbi namirnica za 500% usred pandemije proljeća 2020. i ukupno dostavljenih 9 milijuna različitih artikala u 2,5 godine.

Vezi Glova i klijenata, s dostavljačima kao važnom karikom, nisu naštetili ni, navodi Širola, ‘crni labudovi’ – po 2 lockdowna i potresa lani, a zadnje veliko što je pod njegovom palicom napravljeno bilo je preuzimanje prvog domaćeg dostavnog servisa – Pauza.hr preko Delivery Heroa.

Pozicija ‘general managera’ Glova Hrvatska je slobodna, novi kandidat za nju mora biti, uz ostalo, stoji u objavi, “uvjerljiv na najugodniji mogući način, da nema problema s prodajom bilo čega, imati dobru prosudbu, ali i priznati svoje pogreške…”

Širolino novo okruženje je Muzej iluzija u Zagrebu, mjesto COO-a. “Muzej iluzija je, podržan private equity fondom, u velikom zamahu s ciljem širenja diljem svijeta, što mi je osobno vrlo izazovno i uzbudljivo putovanje kojem se veselim. Vjerujem da će moje iskustvo brzog širenja i skaliranja biznisa iz Glova biti korisno u predstojećoj ekspanziji Muzeja”, kaže za Poslovni dnevnik Teo Širola.

Komentirajte prvi

New Report

Close