Iz Oriflamea u tvrtku Dhar: Projekt Superbrands za Hrvatsku i Sloveniju ima novu direktoricu

Autor: Božica Babić , 14. siječanj 2015. u 13:41
Vesna Sekalec

Nakon stjecanja diplome ekonomistice marketinškog smjera dvanaest godina radila je na mnogim brendovima i u tvrtkama (Mondex, Bramac, Industrogradnja, Ogilvy & Mather te Oriflame Kozmetika Croatia).

Vesna Sekalec prešla je iz Oriflame Kozmetika Croatia u tvrtku Dhar media gdje je preuzela poziciju direktorice projekta Superbrands za Hrvatsku i Sloveniju. Nakon stjecanja diplome ekonomistice marketinškog smjera dvanaest godina radila je na mnogim brendovima i u tvrtkama (Mondex, Bramac, Industrogradnja, Ogilvy & Mather te Oriflame Kozmetika Croatia). 

Tvrtke Dhar media i njena sestrinska tvrtka Ideja preuzele su licenciju za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji od partnera iz Adriatic Regije.

Nakon kraćeg zatišja i malih aktivnosti u 2014., Superbrands projekt bit će ponovno predstavljen u siječnju 2015. kroz novi pristup prepoznavanja i vrednovanja.

Utemeljen na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (88 zemalja), Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u 20 godina postojanja izgradio je snažan autoritet u brendingu čiji će temelje postaviti i na hrvatskom tržištu.  

“Superbrands u Hrvatskoj mora zauzeti poziciju neovisnog autoriteta za brendiranje, što je i u samom početku trebala biti njegova misija. Inovacije koje uvodimo stavljaju naglasak na emocionalni učinak koji je jedan od najsnažnijih razloga zašto zapravo volimo određene brendove,“ najavljuje  Sekalec,

Komentirajte prvi

New Report

Close