Vesna Sekalec prešla je iz Oriflame Kozmetika Croatia u tvrtku Dhar media gdje je preuzela poziciju direktorice projekta Superbrands za Hrvatsku i Sloveniju. Nakon stjecanja diplome ekonomistice marketinškog smjera dvanaest godina radila je na mnogim brendovima i u tvrtkama (Mondex, Bramac, Industrogradnja, Ogilvy & Mather te Oriflame Kozmetika Croatia).
Tvrtke Dhar media i njena sestrinska tvrtka Ideja preuzele su licenciju za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji od partnera iz Adriatic Regije.
Nakon kraćeg zatišja i malih aktivnosti u 2014., Superbrands projekt bit će ponovno predstavljen u siječnju 2015. kroz novi pristup prepoznavanja i vrednovanja.
Utemeljen na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (88 zemalja), Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u 20 godina postojanja izgradio je snažan autoritet u brendingu čiji će temelje postaviti i na hrvatskom tržištu.
“Superbrands u Hrvatskoj mora zauzeti poziciju neovisnog autoriteta za brendiranje, što je i u samom početku trebala biti njegova misija. Inovacije koje uvodimo stavljaju naglasak na emocionalni učinak koji je jedan od najsnažnijih razloga zašto zapravo volimo određene brendove,“ najavljuje Sekalec,
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu