Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Informacije novinarima uskraćuje 20 posto hrvatskih direktora

Autor: Biserka Ranogajec
15. svibanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Iznenađujući je podatak da čak 20 posto hrvatskih direktora ne daju informacije jer ne žele komunicirati s određenim novinarom i medijem, a čak 27 posto novinara smatra to isto. Podaci govore o visokom nepovjerenju medija i direktora, komentira Ksenija Oletić, direktorica SPEM Komunikacijske skupine Zagreb, rezultate nedavnog istraživanja među 150 slovenskih i 150 hrvatskih direktora tvrtki koje zapošljavaju više od stotinu zaposlenih. U istraživanju je sudjelovalo još 40 slovenskih i 40 hrvatskih novinara koji prate gospodarstvo. Ono je pokazalo kako približno polovica slovenskih i hrvatskih direktora smatra da novinari redovno preuzimaju priopćenja koja im šalju tvrtke. S druge strane, novinari u obje države žale se da tvrtke ne komuniciraju dobro, odnosno samo povremeno komuniciraju dobro te uvijek ne dobivaju ažurne informacije. Često ih moraju tražiti samoinicijativno, a kao najveće uzroke za neposredovanje traženih informacija od strane tvrtke navode poslovne tajne te nepostojanje interesa da neka tema dođe u javnost. Oko 20 posto direktora u Hrvatskoj te samo 4 posto njih u Sloveniji izjasnilo se kako ne prosljeđuju sve informacije medijima s kojima ne žele komunicirati. Iako su direktori zadovoljniji radom novinara nego li novinari komuniciranjem tvrtki, Ksenija Oletić zaključuje da ima mnogo otvorenog prostora za poboljšanje suradnje tvrtki i medija. Iz tog je razloga i istraživanje provedeno za potrebe 4. međunarodne konferencije o komuniciranju u praksi koja će se održati 18. i 19. svibnja u Portorožu u organizaciji Slovenskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ZOJS) i Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR). Središnja tema ovogodišnje konferencije je “Komuniciranje usmjereno na poslovanje”, a neka od predavanja govorit će o tomu zašto poduzeća i komunikatori pri planiranju komuniciranja sve uspješnije ostvaruju poslovne ciljeve, zatim kako komuniciranje utječe na prodaju, kako se njime stvara vrijednost robne marke i sl.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iznenađujući je podatak da čak 20 posto hrvatskih direktora ne daju informacije jer ne žele komunicirati s određenim novinarom i medijem, a čak 27 posto novinara smatra to isto. Podaci govore o visokom nepovjerenju medija i direktora, komentira Ksenija Oletić, direktorica SPEM Komunikacijske skupine Zagreb, rezultate nedavnog istraživanja među 150 slovenskih i 150 hrvatskih direktora tvrtki koje zapošljavaju više od stotinu zaposlenih. U istraživanju je sudjelovalo još 40 slovenskih i 40 hrvatskih novinara koji prate gospodarstvo. Ono je pokazalo kako približno polovica slovenskih i hrvatskih direktora smatra da novinari redovno preuzimaju priopćenja koja im šalju tvrtke. S druge strane, novinari u obje države žale se da tvrtke ne komuniciraju dobro, odnosno samo povremeno komuniciraju dobro te uvijek ne dobivaju ažurne informacije. Često ih moraju tražiti samoinicijativno, a kao najveće uzroke za neposredovanje traženih informacija od strane tvrtke navode poslovne tajne te nepostojanje interesa da neka tema dođe u javnost. Oko 20 posto direktora u Hrvatskoj te samo 4 posto njih u Sloveniji izjasnilo se kako ne prosljeđuju sve informacije medijima s kojima ne žele komunicirati. Iako su direktori zadovoljniji radom novinara nego li novinari komuniciranjem tvrtki, Ksenija Oletić zaključuje da ima mnogo otvorenog prostora za poboljšanje suradnje tvrtki i medija. Iz tog je razloga i istraživanje provedeno za potrebe 4. međunarodne konferencije o komuniciranju u praksi koja će se održati 18. i 19. svibnja u Portorožu u organizaciji Slovenskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ZOJS) i Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR). Središnja tema ovogodišnje konferencije je “Komuniciranje usmjereno na poslovanje”, a neka od predavanja govorit će o tomu zašto poduzeća i komunikatori pri planiranju komuniciranja sve uspješnije ostvaruju poslovne ciljeve, zatim kako komuniciranje utječe na prodaju, kako se njime stvara vrijednost robne marke i sl.

Autor: Biserka Ranogajec
15. svibanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close