Iznenađujući je podatak da čak 20 posto hrvatskih direktora ne daju informacije jer ne žele komunicirati s određenim novinarom i medijem, a čak 27 posto novinara smatra to isto. Podaci govore o visokom nepovjerenju medija i direktora, komentira Ksenija Oletić, direktorica SPEM Komunikacijske skupine Zagreb, rezultate nedavnog istraživanja među 150 slovenskih i 150 hrvatskih direktora tvrtki koje zapošljavaju više od stotinu zaposlenih. U istraživanju je sudjelovalo još 40 slovenskih i 40 hrvatskih novinara koji prate gospodarstvo. Ono je pokazalo kako približno polovica slovenskih i hrvatskih direktora smatra da novinari redovno preuzimaju priopćenja koja im šalju tvrtke. S druge strane, novinari u obje države žale se da tvrtke ne komuniciraju dobro, odnosno samo povremeno komuniciraju dobro te uvijek ne dobivaju ažurne informacije. Često ih moraju tražiti samoinicijativno, a kao najveće uzroke za neposredovanje traženih informacija od strane tvrtke navode poslovne tajne te nepostojanje interesa da neka tema dođe u javnost. Oko 20 posto direktora u Hrvatskoj te samo 4 posto njih u Sloveniji izjasnilo se kako ne prosljeđuju sve informacije medijima s kojima ne žele komunicirati. Iako su direktori zadovoljniji radom novinara nego li novinari komuniciranjem tvrtki, Ksenija Oletić zaključuje da ima mnogo otvorenog prostora za poboljšanje suradnje tvrtki i medija. Iz tog je razloga i istraživanje provedeno za potrebe 4. međunarodne konferencije o komuniciranju u praksi koja će se održati 18. i 19. svibnja u Portorožu u organizaciji Slovenskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ZOJS) i Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR). Središnja tema ovogodišnje konferencije je “Komuniciranje usmjereno na poslovanje”, a neka od predavanja govorit će o tomu zašto poduzeća i komunikatori pri planiranju komuniciranja sve uspješnije ostvaruju poslovne ciljeve, zatim kako komuniciranje utječe na prodaju, kako se njime stvara vrijednost robne marke i sl.
Iznenađujući je podatak da čak 20 posto hrvatskih direktora ne daju informacije jer ne žele komunicirati s određenim novinarom i medijem, a čak 27 posto novinara smatra to isto. Podaci govore o visokom nepovjerenju medija i direktora, komentira Ksenija Oletić, direktorica SPEM Komunikacijske skupine Zagreb, rezultate nedavnog istraživanja među 150 slovenskih i 150 hrvatskih direktora tvrtki koje zapošljavaju više od stotinu zaposlenih. U istraživanju je sudjelovalo još 40 slovenskih i 40 hrvatskih novinara koji prate gospodarstvo. Ono je pokazalo kako približno polovica slovenskih i hrvatskih direktora smatra da novinari redovno preuzimaju priopćenja koja im šalju tvrtke. S druge strane, novinari u obje države žale se da tvrtke ne komuniciraju dobro, odnosno samo povremeno komuniciraju dobro te uvijek ne dobivaju ažurne informacije. Često ih moraju tražiti samoinicijativno, a kao najveće uzroke za neposredovanje traženih informacija od strane tvrtke navode poslovne tajne te nepostojanje interesa da neka tema dođe u javnost. Oko 20 posto direktora u Hrvatskoj te samo 4 posto njih u Sloveniji izjasnilo se kako ne prosljeđuju sve informacije medijima s kojima ne žele komunicirati. Iako su direktori zadovoljniji radom novinara nego li novinari komuniciranjem tvrtki, Ksenija Oletić zaključuje da ima mnogo otvorenog prostora za poboljšanje suradnje tvrtki i medija. Iz tog je razloga i istraživanje provedeno za potrebe 4. međunarodne konferencije o komuniciranju u praksi koja će se održati 18. i 19. svibnja u Portorožu u organizaciji Slovenskog udruženja agencija za odnose s javnošću (ZOJS) i Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR). Središnja tema ovogodišnje konferencije je “Komuniciranje usmjereno na poslovanje”, a neka od predavanja govorit će o tomu zašto poduzeća i komunikatori pri planiranju komuniciranja sve uspješnije ostvaruju poslovne ciljeve, zatim kako komuniciranje utječe na prodaju, kako se njime stvara vrijednost robne marke i sl.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu