Jedan od problema tehnoloških kompanija o kojima se sve češće priča u Silicijskoj dolini jest prevelika dominacija muškaraca te su prošle godine iz velikih kompanija poput Facebooka, Googlea, Twittera i Yahooa priznali kako su, kada je u pitanju spol zaposlenika, žene u manjini. Broj zaposlenih žena u Googleu, Appleu i Twitteru prošle je godine iznosio samo trideset posto, a slična je situacija i na tržištu pretraživanja na kojem dominiraju muškarci, a udio žena također iznosi trideset posto. U Googleu žele promijeniti ovakav odnos spolova te je njihova divizija u Velikoj Britaniji u suradnji s portalom The Drum pokrenula inicijativu 'Woman in search' u sklopu koje su pokrenuli izbor za najkreativnije i najinovativnije žene zaposlene u industriji pretraživanja.
Prošlog mjeseca Google je odabrao deset kandidatkinja koje su, kada je u pitanju pretraživanje, dio Googleove elite te se u ovoj kompaniji nadaju kako će njihove priče i njihova iskustva inspirirati brojne druge žene da krenu njihovim stopama. Među deset odabranih osoba nalazi se i jedna Hrvatica – Kristina Baus koja je prije nekoliko godina Pirovac zamijenila s Dublinom i Londonom, piše Dnevnik.hr. Za razliku od većine mladih koji, nezadovoljni situacijom u Hrvatskoj u kojoj ne mogu pronaći posao, sami traži posao i odlaze u zemlje poput Švedske, Kanade, Njemačke i drugih, Kristina nije tražila posao, već je Google pronašao nju putem društvene mreže LinkedIn.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Koje su to kvalitete koje su Kristinu izdvojile, možda možete i to napisati?
Uključite se u raspravu