Škorić je bio direktor marketinga u trgovačkom lancu Bicro, a prije toga je istovjetnu funkciju imao u tvrtki Tim kabel.
Gordan Škorić postao je brend menadžer u tvrtki za TV prodaju Studio moderna za marku Delimano za središnju i istočnu Europu.
Škorić je bio direktor marketinga u trgovačkom lancu Bicro, a prije toga je istovjetnu funkciju imao u tvrtki Tim kabel.
Autor: Poslovni dnevnik
15. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu