Obitelj Gavrilović, nakon što je više od desetljeća što s partnerima što samostalno upravljala poslovanjem Dione koju je 2003. preuzela u stečaju i to nakon što je prethodno ispunila uvjet osnivanja konzorcija sastavljenog od domaćih proizvođača, od rujna 2013. prodaje paket po paket trgovina. Do ovog tjedna prodano je više od 90 lokacija, ostalo je još dvadesetak trgovina u Zagrebu te 25 po Istri. Do kraja ove godine vjerojatno će u cijelosti izaći iz segmenta maloprodaje.
Petrinjsku mesnu industriju, osnovanu 1690. i glavni brend, glasovitu Gavrilović zimsku salamu koju su konzumirali i Napoleonovi časnici, Đuro Gavrilović i supruga Margareta (rodom Austrijanka) u portfelj obitelji vratili su nakon pola stoljeća otkupivši tvrtku 1991. na neviđeno (nalazila se na okupiranom području) za 3,6 milijuna ondašnjih njemačkih maraka. U tvornicu su ušli tek nakon Oluje u kolovozu 1995. i od tada počinje novi uspon obiteljskog biznisa. Gavrilovići obnavljaju tvornicu, tradicionalni asortiman dopunjuju novim proizvodima, povećavaju količine i ulaze u nove biznise.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Oni zaradjuju samo na brendu…nemaju niti kooperacije niti vlastite sirovine a čak im je i klaonica zatvorena. Firmom im upravljaju neskolovani polupismeni ljudi. Dugo Su i trajali…
Senior si je čak priustio i.helikopter dok se firma raspada…samo je problem što ako oni.kihnu Petrinja će opustjeti i nestati…zaposlenih u Gavrilu je sve manje
Otkad je Todorić preuzeo PiK ovi su u slobodnom padu. Neki su se prilagodili kao Pivac pa rade robne marke za druge,kao Lidl a Gavrilović to nije htio “da ne obezvrjedi brend” i rezultat je propadanje a upitno je i da Li će opstati jer imaju ogromne kapacitete za sve mizerniju proizvodnju. U Jugi je to bio gigant sa 5000 zaposlenih
koliko se sjećam, dionu su preuzeli gavrilović, vindija i neki drugi domaći proizvođači da bi se oduprli todorićevom šikaniranju.
da je išta normalno u ovoj državi, neki od domaćih trgovaca tipa tommy bi preuzeo dionu još prije 5-6 godina, i imao lanac koji bi sputavao todorićev monopol.
ovako, trgovine se rasprodaju lokalno, a da se neće formirati nacionalni trgovački lanac, a to je čista perverzija – ta u sr hrvatskoj su vladali tržišniji i zapadnjačkiji uvjeti u trgovini nego sada: diona, prehrana, plodine – nitko nije ni pamtio sve trgovačke lance koliko ih je bilo.
a sve zato što su neoboljševici iz hdz-a i sdp-a tvrđi komunisti nego zadnjih pet postava iz sfrj – za sve liniće, bandiće, šukere, čačiće, karamarke i milanoviće opsturiranje tržišnih uvjeta i skriveno dogovaranje s podobnim monopolistima – to je za njih normalno stanje stvari i svijesti.
Uključite se u raspravu