Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Almir Okanović glavni kreativni direktor agencije BBDO

Autor: Objava za medije
09. ožujak 2015. u 12:13
Podijeli članak —
Arhivska fotografija: Željko Lukunić / Pixsell

Almirovo imenovanje dolazi na valu niza uspješnih kampanja i priznanja koje je BBDO osvojio u posljednje dvije godine.

Almir Okanović imenovan je glavnim kreativnim direktorom marketinške agencije BBDO Zagreb. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Almirovo imenovanje dolazi na valu niza uspješnih kampanja i priznanja koje je BBDO osvojio u posljednje dvije godine: na globalnim natječajima osvojeni su projekti kampanja za brend Staropramen (2015.) i za Hrvatsku turističku zajednicu (2014. i 2015.), na regionalnom natječaju projekt kampanje za Beck's (2014. i 2015.), a na najprestižnijem hrvatskom strukovnom natjecanju Dani komunikacija nagrada IdejaX u kategoriji pića (2014.) i Grand PRix (2011.). 

Almir Okanović imenovan je glavnim kreativnim direktorom marketinške agencije BBDO Zagreb. 

Almirovo imenovanje dolazi na valu niza uspješnih kampanja i priznanja koje je BBDO osvojio u posljednje dvije godine: na globalnim natječajima osvojeni su projekti kampanja za brend Staropramen (2015.) i za Hrvatsku turističku zajednicu (2014. i 2015.), na regionalnom natječaju projekt kampanje za Beck's (2014. i 2015.), a na najprestižnijem hrvatskom strukovnom natjecanju Dani komunikacija nagrada IdejaX u kategoriji pića (2014.) i Grand PRix (2011.). 

Almir je zadužen i za kreativno vodstvo vrlo uspješnih kampanja za Ožujsko pivo, kao što su kampanja za Svjetsko prvenstvo u nogometu i kampanja Hrvatski naglasci (Bednja, Čabar i Komiža), koja se upravo emitira na hrvatskim televizijskim postajama.

Osim rada na pivarskim brendovima, Almir Okanović potpisuje i kampanje za druge klijente BBDO-a, kao što su Podravka, Dukat, Privredna banka Zagreb, Intesa San Paolo Card, American Express, INA, Hrvatski autoklub, Hrvatska pošta, Ministarstvo unutarnjih poslova. 

Almir ima desetogodišnje iskustvo u marketinškim komunikacijama. Svoju karijeru započeo je u agenciji Grey Worldwide, a od 2006. radi u BBDO-u, gdje je od 2010.-2015. obnašao dužnost kreativnog direktora.

Autor: Objava za medije
09. ožujak 2015. u 12:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close