Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Abrakadabra u prvom polugodištu ostvarila dobit kao lani

Autor: Biserka Ranogajec
22. studeni 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Dobitnica nagrade za mladog menadžera godine

Manuela Šola-Oršić, direktorica zagrebačke tvrtke Abrakadabra integrirane komunikacije, dobitnica je ovogodišnje nagrade “Menadžer godine” u kategoriji “Mladi menadžer”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od 2004. kad je osnovala studio za organizaciju i marketing Abrakadabra, uspjela je stalno zaposliti desetero ljudi i ostvariti u prošloj godini ukupan prihod od 5,3 milijuna kuna te dobit od 383.000. U prvoj polovini ove godine već je ostvarila dobit koliko lani za cijelu godinu uz ukupan prihod od 2,5 milijuna kuna. Abrakadabra osvojila je dobar dio PR tržišta u Hrvatskoj, što je potaknulo direktoricu i vlasnicu Šolu na još jedan važan poslovni iskorak, otvorenje ureda u Beogradu. U Srbiji će nastaviti osvajati nove klijente kojih je već sada zavidan broj. Tako upravlja odnosima s javnošću svjetskih brendova poput Nokije, Adidassa, Infodoma, Luminusa, Procter&Gamblea itd. Osim toga zaslužna je za odnose s javnošću Avenue Malla Osijek koji otvara vrata krajem iduće godine te stambene zajednice Samoborski vrtovi, čija gradnja završava godinu dana poslije. Mlada menadžerica Šola završila je Ekonomski fakultet i London School of Public Relations te MBA studij na Cotrugli Business Academy te Školu za osobni i organizacijski razvoj. Dodatna usavršavanja preporučuje i zaposlenima.

Manuela Šola-Oršić, direktorica zagrebačke tvrtke Abrakadabra integrirane komunikacije, dobitnica je ovogodišnje nagrade “Menadžer godine” u kategoriji “Mladi menadžer”.

Od 2004. kad je osnovala studio za organizaciju i marketing Abrakadabra, uspjela je stalno zaposliti desetero ljudi i ostvariti u prošloj godini ukupan prihod od 5,3 milijuna kuna te dobit od 383.000. U prvoj polovini ove godine već je ostvarila dobit koliko lani za cijelu godinu uz ukupan prihod od 2,5 milijuna kuna. Abrakadabra osvojila je dobar dio PR tržišta u Hrvatskoj, što je potaknulo direktoricu i vlasnicu Šolu na još jedan važan poslovni iskorak, otvorenje ureda u Beogradu. U Srbiji će nastaviti osvajati nove klijente kojih je već sada zavidan broj. Tako upravlja odnosima s javnošću svjetskih brendova poput Nokije, Adidassa, Infodoma, Luminusa, Procter&Gamblea itd. Osim toga zaslužna je za odnose s javnošću Avenue Malla Osijek koji otvara vrata krajem iduće godine te stambene zajednice Samoborski vrtovi, čija gradnja završava godinu dana poslije. Mlada menadžerica Šola završila je Ekonomski fakultet i London School of Public Relations te MBA studij na Cotrugli Business Academy te Školu za osobni i organizacijski razvoj. Dodatna usavršavanja preporučuje i zaposlenima.

Autor: Biserka Ranogajec
22. studeni 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close