Manuela Šola-Oršić, direktorica zagrebačke tvrtke Abrakadabra integrirane komunikacije, dobitnica je ovogodišnje nagrade “Menadžer godine” u kategoriji “Mladi menadžer”.
Od 2004. kad je osnovala studio za organizaciju i marketing Abrakadabra, uspjela je stalno zaposliti desetero ljudi i ostvariti u prošloj godini ukupan prihod od 5,3 milijuna kuna te dobit od 383.000. U prvoj polovini ove godine već je ostvarila dobit koliko lani za cijelu godinu uz ukupan prihod od 2,5 milijuna kuna. Abrakadabra osvojila je dobar dio PR tržišta u Hrvatskoj, što je potaknulo direktoricu i vlasnicu Šolu na još jedan važan poslovni iskorak, otvorenje ureda u Beogradu. U Srbiji će nastaviti osvajati nove klijente kojih je već sada zavidan broj. Tako upravlja odnosima s javnošću svjetskih brendova poput Nokije, Adidassa, Infodoma, Luminusa, Procter&Gamblea itd. Osim toga zaslužna je za odnose s javnošću Avenue Malla Osijek koji otvara vrata krajem iduće godine te stambene zajednice Samoborski vrtovi, čija gradnja završava godinu dana poslije. Mlada menadžerica Šola završila je Ekonomski fakultet i London School of Public Relations te MBA studij na Cotrugli Business Academy te Školu za osobni i organizacijski razvoj. Dodatna usavršavanja preporučuje i zaposlenima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu