Manuela Šola-Oršić bogato je iskustvo u organizaciji događanja stekla radeći kao volonterka u jednoj političkoj stranci i nakon što je više godina radila u tvrtkama i agencijama odlučila je okušati se samostalno u poduzetničkim vodama. Prisutnost brojnih event agencija u Hrvatskoj predstavljala joj je veliki izazov.
“Prijatelji iz poslovnog okruženja često su mi govorili kako bi voljeli organizirati neko posebno događanje, no nisu znali kako. Već su bili zasićeni brojnim domjencima i stereotipnim poslovnim večerama i ručkovima, a tragali su za nečim što bi ih oduševilo”, prisjeća se Manuela Šola-Oršić.
Počela je intenzivno razmišljati o otvaranju vlastite agencije u kojoj bi svojim klijentima omogućavala nezaboravan doživljaj te za njih kreirala priče koje bi ih činile prepoznatljivima. Prije svega dvije godine odlučila je krenuti u poduzetnički projekt, te nakon nekog vremena samostalnog rada okupila tim mladih entuzijasta s raznolikim iskustvima s područja event managementa i osnovala Studio za marketing i organizaciju događanja vrlo prepoznatljivog imena – Abrakadabra.
U današnjoj jakoj konkurenciji na tržištu, kaže Manuela, može se uspjeti jedino originalnošću. Zahvaljujući tomu što su maleni tim sa šest zaposlenih, u mogućnosti su u potpunosti se posvetiti svakome klijentu koji im se i više puta obraćaju za organizaciju događanja, tumači naša sugovornica. Agencija se rado odaziva i na pro bono projekte koje rade, kažu, s jednakom oduševljenjem kao i komercijalne.Manuela je osobito ponosna na preporuke koje dobiva od svojih klijenata. Budući da su ipak relativno novi na tržištu i znatno manji od velikih agencija i raznih međunarodnih mreža u Abrakadabri, ne ulažu velika sredstva u vlastiti marketing. Većinu zarade ulažu u edukaciju zaposlenika jer organizacija evenata traži kontinuirana strukovna usavršavanja i praćenje kako domaćih, tako i svjetskih trendova. “U fazi smo jačanja pozicije na domaćem tržištu, no za jesen pripremamo plan aktivnosti za širenje poslovanja na regionalna tržišta čemu se doista veselimo kao novom poslovnom izazovu”, najavila je Šola-Oršić. U odnosu na 2004. godinu, kada su započeli s radom, promet im je u stalnom porastu, tako da je u prvih 6 mjeseci 2006. godine u odnosu na prvih 6 mjeseci 2005. godine porastao za čak 90 posto.
Kada razgovaramo s Manuelom Šolom-Oršić o planovima i budućnosti, najavljuje nam skori izlazak prve stručne knjige s područja event managementa na hrvatskom jeziku te uz širenje poslovanja u regiji i strukovnu konferenciju o event managementu koju će organizirati Abrakadabra.
U 6 mjeseci 2006., u odnosu na isto razdoblje lani, promet im je porastao čak 90 posto
Manuela Šola-Oršić bogato je iskustvo u organizaciji događanja stekla radeći kao volonterka u jednoj političkoj stranci i nakon što je više godina radila u tvrtkama i agencijama odlučila je okušati se samostalno u poduzetničkim vodama. Prisutnost brojnih event agencija u Hrvatskoj predstavljala joj je veliki izazov.
“Prijatelji iz poslovnog okruženja često su mi govorili kako bi voljeli organizirati neko posebno događanje, no nisu znali kako. Već su bili zasićeni brojnim domjencima i stereotipnim poslovnim večerama i ručkovima, a tragali su za nečim što bi ih oduševilo”, prisjeća se Manuela Šola-Oršić.
Počela je intenzivno razmišljati o otvaranju vlastite agencije u kojoj bi svojim klijentima omogućavala nezaboravan doživljaj te za njih kreirala priče koje bi ih činile prepoznatljivima. Prije svega dvije godine odlučila je krenuti u poduzetnički projekt, te nakon nekog vremena samostalnog rada okupila tim mladih entuzijasta s raznolikim iskustvima s područja event managementa i osnovala Studio za marketing i organizaciju događanja vrlo prepoznatljivog imena – Abrakadabra.
U današnjoj jakoj konkurenciji na tržištu, kaže Manuela, može se uspjeti jedino originalnošću. Zahvaljujući tomu što su maleni tim sa šest zaposlenih, u mogućnosti su u potpunosti se posvetiti svakome klijentu koji im se i više puta obraćaju za organizaciju događanja, tumači naša sugovornica. Agencija se rado odaziva i na pro bono projekte koje rade, kažu, s jednakom oduševljenjem kao i komercijalne.Manuela je osobito ponosna na preporuke koje dobiva od svojih klijenata. Budući da su ipak relativno novi na tržištu i znatno manji od velikih agencija i raznih međunarodnih mreža u Abrakadabri, ne ulažu velika sredstva u vlastiti marketing. Većinu zarade ulažu u edukaciju zaposlenika jer organizacija evenata traži kontinuirana strukovna usavršavanja i praćenje kako domaćih, tako i svjetskih trendova. “U fazi smo jačanja pozicije na domaćem tržištu, no za jesen pripremamo plan aktivnosti za širenje poslovanja na regionalna tržišta čemu se doista veselimo kao novom poslovnom izazovu”, najavila je Šola-Oršić. U odnosu na 2004. godinu, kada su započeli s radom, promet im je u stalnom porastu, tako da je u prvih 6 mjeseci 2006. godine u odnosu na prvih 6 mjeseci 2005. godine porastao za čak 90 posto.
Kada razgovaramo s Manuelom Šolom-Oršić o planovima i budućnosti, najavljuje nam skori izlazak prve stručne knjige s područja event managementa na hrvatskom jeziku te uz širenje poslovanja u regiji i strukovnu konferenciju o event managementu koju će organizirati Abrakadabra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ma propast će
Ajme kakva stav! [smiley9]
Zašto bi propali?
Mladi ljudi koji se isprobavaju u poduzetnitvu!
Manuela Šola – Oršić, ako ovo čitaš: tri put hura za tebe!
Nek ti je sa srećom. Želim ti puno uspjeha. [smiley11]
Ma propast će
Uključite se u raspravu