Zbog startupa bolje poznaju potrebe u svojoj kompaniji

Autor: Bernard Ivezić , 24. studeni 2019. u 22:00
M. Mrkonjić (Ina) i K. Perčić (Pošta Slovenije)/ Luka Stanzl/PIXSELL

Ini je suradnja sa startupima donijela više od reklame i potakla sve da budu agilniji.

U Ini kažu da im je program suradnje sa startupima donio mnogo više od dobre reklame, potiče ih da budu agilniji, izjavio je na konferenciji Corporate Innovation & Intrapreneurship 2019 (CORP2IN) Marijan Mrkonjić, direktor novog poslovanja Ine.

Najveća kompanija u Hrvatskoj surađuje na programu ANI s Algebrom, Zicerom i Step-RI-jem.

"Mi sad u kompaniji bolje poznajemo potrebe različitih poslovnih segmenata, mapirali smo mrežu ključnih ljudi koji su postali kontakti za brzu komunikaciju sa startupima te smo prepoznali prilike, a sve to uspjeli smo imajući u vidu da djelujemo u vrlo reguliranom okruženju", kaže Mrkonjić.

Kristijan Perčič, voditelj novih digitalnih poslovanja u Pošti Slovenije kaže da se oni mogu pohvaliti sličnim rezultatima. Ističe da je kompanija počela tražiti odgovore na izazivače s interneta prije 10 godina. Bila se proširila i na financije, ali ih je vlasnik, država, tražio da se fokusiraju samo na temeljno poslovanje, distribuciju. "Ono što smo znali od početka je tko su naši korisnici i što trebaju, a putem smo otkrili koje su im nove potrebe i kako se pomoću njih othrvati digitalnoj konkurenciji", kaže Perčič.

Navodi da je Pošta zato ušla u ponudu IT usluga, postala najveći logističar u zemlji, cilja i na regiju. Kao ključnu stvar u transformaciji ističe fokusiranje. "Sortirnicu paketa, API i transport riješili smo sami, ali za sve drugo tražili smo partnere, od startupa na dalje i oni danas nude usluge od aplikacija preko ormarića za preuzimanje paketa", zaključuje Perčič.

Komentirajte prvi

New Report

Close