No, oprezno pogledajte većinu potrošačkih proizvoda oko sebe i vidjet ćete zanimljiv trend koji možda prije niste primijetili: u gotovo svakoj industriji, od automobila do računala pa sve do odjeće, tvrtke uglavnom lansiraju proizvode koji su vrlo slični onima od konkurenata, piše za CNBC Make It Tom Popomaronis, stručnjak za trgovinu, vođa inovacija u industriji i potpredsjednik inovacija u Massive Allianceu.
Naravno, ponekad je to zato što na tržištu ima puno prostora. Ali u većini slučajeva, to je samo blesavi pokušaj unovčavanja na trendu i povećanje kratkoročnih zarada. I to nije slučaj samo s proizvodima – to je brendiranje, politiziranje, strukturiranje timova. Tvrtke se međusobno kopiraju na sve načine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu