Iza brenda Clox koji je na tržištu već tri godine stoji Mia Marić, dizajnerica i vlasnica. Njene salonke, balerinke i sandale kao ukras na sebi imaju satove koji se mogu skinuti s cipela i nositi na bezbroj načina – kao ručni sat, ukras ili gumica za kosu.
Cloxice nastaju u suradnji s obiteljskom tvornicom iz Duge Rese ROOSVAI, a od ove godine surađuju i s talijanskom tvornicom specijaliziranom za izradu salonki. "Clox je brend koji preispituje vrijeme i stalno se s njim utrkuje. Satovi umjesto kazaljki imaju ženske noge, koje iz dana u dan trče u krug kao i svaka mlada zaposlena žena koja trči u krug za svojim obvezama, pokušavajući osvojiti pet minuta više za sebe, za svoj posao, za svoj hobi ili obitelj. Ideja Cloxica je proizašla iz ironije koraka i vremena, one govore o užurbanom tempu života i o tome koliko vrijeme danas znači", pojasnila je početnu ideju Mia Marić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu