Uređenje poslovnog prostora je, na neki način, ambalaža cjelokupnog poslovnog procesa jedne tvrtke.
Putem prvog dojma temeljenog na prostoru, većina klijenata će donijeti prvi sud o kompaniji. Stoga, nije čudno da uspješne tvrtke troše puno novca i angažiraju vrhunske stručnjake kako bi njihov poslovni prostor učinili ugodnim i reprezentativnim. Uspješni ljudi vode brigu o sebi i bitno im je kako ih njihova okolina doživljava. To je, na neki način, njihova dužnost jer većina njih u društvenim sferama ima ulogu mentora ili idola. Uspjeh tvrtke ne ovisi samo o prezentaciji proizvoda ili usluga koje nudi na tržištu nego ovisi i o samoprezentaciji ustanove i njenih zaposlenika. Bez obzira na različite tehnološke napretke, brojne inovacije i trendove u uređenju interijera, u opremanju uredskih prostora važno je voditi se načelom funkcionalnosti i udobnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu