Kako bi zaobišli banke i njihova kruta pravila, vlasnici luksuznih butique hotela na globalnom tržištu sve češće se odlučuju za grupno financiranje.
Očekuje se da će trend "crowdfundinga" najviše pridonijeti razvoju hotelijerstva i malog poduzetništva u Aziji. Pokazala je to analiza Euromonitora predstavljena na ovogodišnjem turističkom sajmu WTM u Londonu. Iako bi takva praksa bila korisna za razvoj malih obiteljskih hotela, u Hrvatskoj vrijeme crowdfundinga tek treba doći jer u nas još nema preduvjeta za te alternativne izvore financiranja, ističu analitičari. Procjena je da će crowdfunding, američki izum koji je polako počeo zahvaćati i Europu, u ovoj godini na globalnoj razini biti težak oko deset milijardi dolara, duplo više nego prije dvije godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu