Majka i kći prije 5 godina krenule u vlastiti biznis, a danas imaju tražene i prepoznatljive proizvode

Autor: Marta Duić , 06. kolovoz 2020. u 10:43
pd

Majka i kći osnovale su tvrtku 2015. godina a danas obrt broji 11 zaposlenih od čega većinu čine upravo žene. Fokusirani su na online prodaju, otvaranje maloprodaje planirano za jesen prolongirali.

Domaći brend Dada&Rocco osnovan je krajem 2015. godine, a majka i kći iz obrta Fabijanović u žensko poduzetništvo ušle su proizvodnjom dječje posteljine. Glavni proizvod i fokus poslovanja su im zaštitne navlake za rešetke krevetića koje su zaštićene pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo.

Ova poduzetnička priča počela je kada je osnivačica brenda Danira Glavinić rodila prvog sina i shvatila da na tržištu nema proizvoda poput zaštitne navlake za rešetke krevetića. Njena majka Simona Fabijanović, zadužena je za projekte i financije, Danira za kreativne ideje, a obrt danas broji 11 zaposlenih od čega većinu čine upravo žene.

Uskoro veći prostor

“Nakon što sam ideju prezentirala prijateljima, koji su i sami roditelji i koji su bili oduševljeni, znala sam da taj proizvod moram plasirati na tržište i tako pomoći svim roditeljima koji su se susreli s istim problemom kao i ja. Klasične ogradice koje su tada bile dostupne na tržištu zaklanjale pogled na bebu, beba nije imala pravilan protok zraka, bebe su ih bez problema skidale i sve ostalo za što naše zaštitne navlake nude rješenje. Ovu godinu je u našem poslovanju, unatoč situaciji s koronom, obilježilo širenje na strana tržišta kao i skorašnje širenje i preseljenje u nove veće prostore. Isto tako i planovi za novi proizvod, u koji polažemo velike nade i za koji smo uvjereni da će biti hit među majkama i bebama”, objašnjava Danira Glavinić, osnivačica brenda Dada&Rocco .

Pogon u kojem nastaju ove dječje posteljine i navlake nalazi na otoku Braču u gradu Supetru, a Glavinić naglašava kako je opremljen i uređen po najvišim standardima.

“Naše krojačice rade punom parom svakim danom, osim vikendom i blagdanima, te proizvedu na tisuće i tisuće komada na godinu. Bez njih ovo ništa ne bi bilo moguće. Najtraženiji proizvod i proizvod po kojem smo prepoznatljivi, su naše zaštitne navlake, ali moram naglasiti da su svi proizvodi jednako traženi jer naši klijenti vole opremiti cijelu sobicu Dada&Rocco proizvodima. Ponosni smo i na Baby nest (gnijezdo za bebe), koji smo usavršavali preko godinu dana, i Jastuk Uško”, kaže Glavinić.

Proizvode za sada prodaju na web shopu i putem društvenih mreža te na sajmovima, a Glavinić ističe kako na novim dezenima i proizvodima uvijek rade tako da će uskoro tržištu predstaviti i novitete. tako da od nas možete očekivati još jako puno inovativnih proizvoda.

Širenje po Europi

“Za sada fokusirani na online prodaju te smo otvaranje maloprodaje koja je bila planirana za jesen, prolongirali. Za sada imamo partnere na području BiH, Rumunjske, Njemačke, uskoro Italije. Moji planovi su uvijek veliki, no idemo prvo korak po korak, a sljedeći korak je Dada&Rocco take Europe. Dakle uz Hrvatsku, nastavljamo se širiti po Europi, pritom uvijek na prvo mjesto stavljati kvalitetu a ne kvantitetu, i s ponosom naglašavati Made in Croatia˝, otkriva Glavinić. Početkom srpnja Glavinić je postala jednom od ovogodišnjih dobitnica Ikeinog programa “Odvažna” kojim se podupire žensko poduzetništvo i u sklopu kojeg će osim financijske potpore u vrijednosti od 250.000 kuna sudjelovati i u jednogodišnjem mentorskom programu prilagođenom njihovim potrebama. ˝San mi je biti dovoljno velika baš iz istog razloga- da mogu osnaživati i pomagati ženama poduzetnicama, jer svaka žena to može samo treba krenuti i vjerovati dovoljno jako u sebe. Ovu nagradu ćemo iskoristiti tako da uložimo u certifikate koji će dodati vrijednost našim proizvodima, a koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu”, poručuje Glavinić za kraj.

Komentirajte prvi

New Report

Close