Spotie, hrvatski konkurent Booking.coma i Airbnba, u prvih mjesec dana rada privukao je tisuću iznajmljivača i 40 tisuća turista koji su napravili 400 tisuća pregleda smještajnih kapaciteta. Marjan Žitnik, suosnivač Spotieja, kaže da je jako zadovoljan početnim rezultatima.
Za turiste kaže da dolaze mahom preko Googlea iz cijelog svijeta, dok su iznajmljivači zasad primarno iz Dalmacije. "Posljednjih dana javlja se sve više iznajmljivača iz Zagreba, te BiH i Srbije, ali tek smo na početku i širit ćemo se i prema drugim tržištima u Europi", kaže Žitnik. Na naše pitanje nije li hrabro konkurirati Airbnbu, koji na svjetskoj razini ima 1,2 milijuna turističkih smještaja, ili Booking.comu, kojih ima 700 tisuća, te imajući u vidu da je nekadašnja hrvatska perjanica na tom području Adriatica.net propala, Žitnik ima jasan odgovor. Ističe da je njegov poslovni model drukčiji od sva tri navedena servisa. "Spotie ne uzima, niti planira uzimati proviziju za rezervaciju i kupnju smještaja te kod nas turisti mogu izravno kontaktirati iznajmljivača", kaže Žitnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu