Čuvarkuća.hr je nova generacija portala, koji roditeljima nudi referentno informativno mjesto za siguran i zdrav razvoj djece. O projektu za Poslovni.hr govori Nina Išek Međugorac, direktorica Čuvarkuće, tvrtke osnovane 2011. godine
Čitatelji, pažnja: Budite inovativni u komentarima i osvojite vrijedne nagrade!
Osobna iskaznica tvrtke?
Čuvarkuća okuplja stručnjake, tvrtke, udruge te ostale važne institucije i pojedince s ciljem da svakodnevno pružaju obiteljima informacije temeljene na znanstveno i iskustveno provjerenim činjenicama.
Tko vam je ciljana ‘publika’ (potrošači) i kako ju se trudite pridobiti?
Porukom „Provjereno ljubavlju i iskustvom“ Čuvarkuća.hr poziva roditelje, buduće roditelje, bake, djedove, ujne, tete, da se registriraju jer im daruje osobni vodič kroz roditeljstvo, korisničku stranicu koja ih svakodnevno vodi s informacijama i projektima iz područja zdravlja, prehrane, slobodnog vremena, prava, financija, lifestylea, njege i drugog kroz sve važne razvojne faze, od trudnoće do škole. Čuvarkuća je iznimno važna i poslovnoj javnosti jer tvrtke po prvi puta imaju mogućnost izravnog povezivanja i komuniciranja s ciljanim korisnicima kroz njima važne vrijednosti.
Što vam je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa?
Zapravo na pravu prepreku i nismo naišli. Čuvarkuća od samog početka svog postojanja ima vrlo jasno postavljene poslovne ciljeve, ali i zadatke koje imamo prvenstveno prema korisnicima i kroz koje ostvarujemo misiju. Naravno, upoznati smo bili sa svim tržišnim okvirima u kojima se moramo kretati. Naša velika snaga je u ljudima koji stoje iza Čuvarkuće. Raznovrsni talenti i iskustva savršeno su se nadopunjavali što se moglo vidjeti kroz entuzijazam u rješavanju zadataka, pogotovo onih zahtjevnijih. Primjerice jedan od zahtjevnijih zadataka bio je predstaviti poslovnom tržištu Čuvarkuću kao potpuno novi koncept učinkovite komunikacije s ciljanom javnosti na internetu. Zahtjevnost zadatka učinilo nas je izvrsnim edukatorima! Pristup prilikom pokretanja Čuvarkuće od samog početka je vrlo profesionalan. Svaki korak naprijed, Čuvarkuća je odradila vrlo temeljito. Najveću snagu za dalje daje nam upravo taj pozitivan odjek : povjerenje naših partnera i podrška korisnika, koja nam se kao bumerang počela vraćati. To je dobar početak u koji smo vjerovali prije šest mjeseci kada smo kretali.
Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize?
Pozitivne strane: Kreiranje inovativne ideje te njezina realizacija i puštanje na tržite, trajalo je više od dvije godine. Na krizu smo gledali kao izvrsnu priliku kada su kvaliteta, kreativnost, učinkovitost najtraženija roba. Smatrali smo da je to idealan trenutak da svoje vrijeme iskoristimo upravo za ulaganje u nešto u što vjerujemo. Negativne strane: Naravno da se i mi suočavamo sa svim negativnim stranama koje donosi kriza poput : znatno manji budžeti potencijalnih partnera, još uvijek nedovoljno ulaganje u znanje tvrtki o internetu te spremnost u ulaganje u nešto novo, nemogućnost plaćanja…
Primjer loše i dobre prakse među domaćim novim tvrtkama?
Poduzetnici vrlo često, žureći za brzom zaradom, zaboravljaju na odgovornost koju imaju prema korisnicima. Takav pristup stvorio je negativnu percepciju s kojom se mi mali poduzetnici moramo nositi, a to je veliko nepovjerenje prema nama od strane tržišta. Potrebno je mnogo truda i rada da zaslužiš nečije povjerenje, što naravno predstavlja za veliku većinu trošak koji je teško nadoknaditi u prvim godinama rada. Upravo zbog toga iskreno vjerujem da će sve više dobrih praksi i njihovo objavljivanje javnosti ipak promijeniti lošu percepciju koja nam svima otežava posao.
Tko su vam tvrtke uzori?
U svom desetogodišnjem profesionalnom radu kao stručnjak za upravljanje komunikacijom, surađivala sam s poznatim domaćim i stranim tvrtkama. Naučila sam iz svake suradnje usvojiti dobru praksu i naravno biti svjesna one loše. Nažalost, ne mogu izdvojiti jednu tvrtku kao svog potpunog favorita, već ću samo reći da sam nastojala dobru praksu poslovanja zajedno sa svojim partnerima oživjeti kroz Čuvarkuću.
Vaš najveći uspjeh dosad?
U šest mjeseci zadobiti povjerenje više od 30 000 obitelji! Naravno da tu ne mislimo stati…
Idealna zemlja u kojoj biste voljeli pokrenuti biznis? Ako postoji takva, zašto baš ta zemlja?
Vjerujem da će Čuvarkuća nadići sva ograničenja geografske lokacije našeg sjedišta, te da će portal koji trenutno živi i djeluje u Hrvatskoj, biti u mnogobrojnim domovima diljem svijeta.
Vaš idealan zaposlenik?
Onaj koji samostalno daje inicijativu i predloži konstruktivno rješenje!
Tražite li zaposlenike, ako da – kada, koliko njih i na kojem radnom mjestu? Kakvoj se plaći mogu nadati?
Za sada imamo dovoljno ljudi sa nama dragocjenim vrijednostima i znanjima u timu. No naravno nadamo se i povećanju tima jer to znači da rastemo!
Imate li kakvih ‘recepata’ za ostale koji pokušavaju pokrenuti biznis?
Vjerujete u svoju ideju i samo tako ćete prelaziti stepenice do njezine realizacije!
Najbolji poslovni savjet koji ste ikada dobili?
Da svako ograničenje treba pretvoriti u novu priliku!
Moja!deja: Kreativnom idejom protiv recesije
Portal Poslovni.hr pokrenuo je novu rubriku naziva “Moja!deja”.
U rubrici koja će se kreativnim idejama boriti protiv recesije svakog utorka ćete moći čitati priče poduzetnika s najoriginalnijim poslovnim idejama, provedenima u praksu.
Na ovaj način portal Poslovni.hr želi pružiti podršku kreativcima koje ni kriza nije spriječila da pokažu svoj poduzetnički duh. S nama će podijeliti svoje ideje, dobre i teške strane pokretanja biznisa u turbulentnom i kriznom razdoblju, svoje nade, očekivanja i prve uspjehe.
Osim što će iz prve ruke doznati kako izgleda putovanje jedne ideje od njezina začetka do prvih poduzetničkih koraka pa i realizacije, našim čitateljima smo osigurali vrijedne nagrade – trenutno vam poklanjamo mobitel! Sve što trebate učiniti jest da u komentarima ispod članaka ostavite svoju originalnu ideju – čitatelj koji najoriginalnije odgovori na pitanje ‘Kako biste dalje razvili ovu ideju?’, osvojit će nagradu – mobitel Nokia Asha 302. Nagrađivanje počinje 29. svibnja i traje do daljnjega, stoga pratite Moju ideju!
Ukoliko znate nekoga tko je na originalnoj ideji pokrenuo posao u kriznim vremenima, ili se upravo vi možete pohvaliti svojom poduzetničkom idejom, javite nam se na web@poslovni.hr.
PREPORUČAMO: Pokrenuli su biznis kada je kriza eksplodirala: ‘Za bolje ne znamo’
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Iako sam htio “sprziti” clanak komentarom… pa mozete prosiriti “brand” na zemlje regije pa i u EU (u skladu sa opcinjenosti Europom), ipak je Nokia primamljivija. Pohvala trudu na napisanim clancima… prikaz proizvoda je previse suhoparan.. vise informacija se moze procitati na deklaraciji. Bilo bi dobro da mozda ponekad pokazete objektivnost pa napravite usporednu tablicu slicnih proizvoda nps. sok od Bebivite, Fruteka, Hippa pa da vidimo koji ima vise secera. Takodjer bi bilo super imati akualne akcijske cijene (npr. u Muelleru su prosli tjedan imali 30% popusta na kasice koji nije bio u katalogu) . Popuste bi mogli dojavljivati citaoci (ako ih stvarno ima 30.000). Nadalje, ako imate recenziju proizvoda, bilo bi lijepo staviti direktni link na webshop gdje se on moze kupiti. Uf, bas sam se raspisao… mislim da je mozda za pocetak dosta.
Postoji veliki broj bunara i izvora vode .koji trenutno ostaju neiskoristeni i zapusteni u pejzazu.
Pozdrav, projekt i sama stranica izgledaju dosta zanimljivo ali se čini kao da je zapostavljen jedan dio ljudi a to su oni koji tek planiraju obitelj. Mogli biste proširiti sadržaj sa temama povezanima uz trodnoću ali posebno se bazirati na posvajanje, probleme i iskustva s posvajanjem pošto je ta tema jako malo raširena po hrvatskoj i svi znaju da je komplicirano a ne postoji pravi izvor kvalitetnih informacija.
Također, u poslovnom svijetu je se vraćanje društvu u kojem je nastao određeni projekt pokazalo kao dobra praska. Organiziranje raznih akcija koje bi recimo pomogle onima koji nemaju obitelj (djeci u domovima) ili obiteljima s poteškoćama daje mogućnost posjetiteljima i korisnicima Vaše stranice da sudjeluju u pomaganju – dok sudjelovanje uvijek potiče razgovor koji je na kraju reklama za Vaš portal – i to pozitivna.
Prodavači magle a može se usporediti sa Fimi mediom, farbanje tunela, bakarska rapsodija Tuđman-Košutič ili prodaje INE Molu a vi nama naprosto vrijeđate inteligenciju. Pa nemožeš bez veze u šumariji kupiti par trupaca ili u nekom gradu kositi travu. I za brati smeće treba veza i poznanstvo kome vi naprosto servirate bajke.
Uključite se u raspravu