Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tražite ime za svoju tvrtku? Razmislite o ove tri stvari

Autor: Poslovni.hr
03. svibanj 2013. u 10:17
Podijeli članak —
Thinkstock

Razmišljate o idealnom imenu za vaš start-up? Prije nego što krstite vašu uzdanicu dobro razmislite o ovome.

Razmišljate o idealnom imenu za vaš start-up? Prije nego što krstite vašu uzdanicu dobro razmislite jer koliko god se jednostavno činilo, dati ime tvrtki nije nimalo lako. Emily Heyward, čelnica strateškog odjela tvrtke za brendiranje Red Antler iznijela je tri jednostavna principa na koja biste trebali obratiti pozornost.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

1.  Jednostavnost

Razmišljate o idealnom imenu za vaš start-up? Prije nego što krstite vašu uzdanicu dobro razmislite jer koliko god se jednostavno činilo, dati ime tvrtki nije nimalo lako. Emily Heyward, čelnica strateškog odjela tvrtke za brendiranje Red Antler iznijela je tri jednostavna principa na koja biste trebali obratiti pozornost.

1.  Jednostavnost

Prilikom odabira imena potrudite se da ono bude neutralno, pamtljivo, jednostavno za izgovor te bez ikakvih negativnih konotacija ili ograničenja. Obratite pozornost i da ime ne nalikuje onom konkurentske tvrtke.

Ime tvrtke zamislite  kao prazno slikarsko platno koje će biti ispunjeno u skladu s vašim ključnim porukama i iskustvom samog proizvoda ili usluge.

"Ne zamarajte se idejom kako ime mora jasno izražavati sve čime se vaša tvrtka bavi, budući da su šanse da to uspijete sa samo jednom riječi vrlo male", kaže Heyward.

2. Vlasništvo

Posjedujte ime vaše tvrtke. Doslovno! Konkurencija start-up tvrtki je velika i kako biste zaista posjedovali vaše ime, morate posjedovati i URL adresu. Mnoga potencijalna imena tvrtki nikad ne zažive zbog činjenice da je URL adresa koja sadži ime već zauzeta.

3. Dobar dojam

Ostavite dobar dojam. Razmislite o tvrtki koju želite pokrenuti i uvjerite se kako ime odgovara poruci koju želite poslati. Možda djeluje očito, no za svaki slučaj pripazite da ozbiljnu stvar ne nazovete šaljivim imenom i obratno.

 

 

Autor: Poslovni.hr
03. svibanj 2013. u 10:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close