Ne mijenja tehnologija samo način na koji filmaši obrađuju svoje uratke već i u načinu na koji ih stvaraju.
Yoav Hornung, izvršni direktor izraelskog startupa Veed.me, koji je ovih dana boravio u Zagrebu gdje je polaznicima Founder Instituta održao predavanje o moći videa te razgovarao o potencijalnoj suradnji s uspješnim hrvatskim startupom Mash.me-om, kaže da online video tržište raste 25 posto godišnje. Trenutačno vrijedi više od sedam milijardi dolara i očekuje se da će vrlo brzo sustići 30 milijardi dolara vrijednosti, koliko danas vrijedi tržište tekstualnih oglasa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu