Do kraja siječnja britansko-hrvatski startup Cognism, koji je upravio primio sjemensku investiciju od 3,6 milijuna kuna, na tržište će izbaciti svoj drugi cloud softverski proizvod CRM Refresh.
Novo rješenje omogućit će velikim kompanijama da svoje CRM-ove drže stalno ažurnima. S prvim je rješenjem, cloud aplikacijom za otkrivanje povoljnih prodajnih prilika, Cognism već polučio dobar početni rezultat. Klijenti su mu, među inim, Financial Times, Guardian Wealth Management, Parabolic Asset Management, švicarski headhunteri The Stamford Group te američka marketinška agencija MEDIARadar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve odjednom vrvi stručnjacima iz strojnog učenja. Pitam se kada će se i stručni kirurg moći postati preko noći. Valjda kad se jave zainteresirani investicijski fondovi
Uključite se u raspravu