Slovenska startup tvrtka Chipolo iz Trbovlja, koja je vrlo uspješnu poslovnu karijeru započela kampanjom na Kickstarteru 2013. godine, u trećoj godini poslovanja zabilježila je prihod od 2,5 milijuna eura i pola milijuna eura dobiti. Ideja šest prijatelja iz srednje škole, izrasla je u tvrtku specijaliziranu za praćenje izgubljenih predmeta, sa 22 zaposlenih i 15 vanjskih suradnika. Sljedećih godina s velikom sigurnošću mogu očekivati barem 50-postotni godišnji rast, piše Dnevnik. Većina Chipolovih korisnika je u dobi između 25 i 35 godina.
Nove tehnologije
Ovih dana na sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu predstavili su novu naljepnicu Chipolo, najmanji i najtanji uređaj za dojavu, koji su se počeli razvijati prije godinu dana, dok se dio ekipe priprema za otvaranje predstavništva u San Franciscu. Novi uređaji mogu se koristiti s manjim i tanjim predmetima kao što su naočale i novčanik. Velik je potencijal za proizvode kao što su Chipolo plus, navodi Dnevnik, objašnjavajući da prodajni potencijal za takve uređaje iznosi oko 10 milijardi dolara. Razlog je jednostavan, istraživanja su pokazala da ljudi prosječno na traženje izgubljenih predmeta u kući ili uredu potroše 10 minuta dnevno ili 60 sati, odnosno gotovo tri dana godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu