Poduzetnik Hrvoje Prpić napravio je važan korak prema komercijalizaciji njegova projekta Trillenium, startupa koji se bavi virtualnom realnošću kroz stvaranje platforme za internet kupovanje u 3D okolišu. I prije isteka tzv. crowdfunding kampanje koju je vodio putem Facebooka, ali i više od tisuću mailova te neumornog zvanja potencijalnih ulagača, interes investitora koji vjeruju u komercijalnu potvrdu njegove platforme dosegnuo je ciljani iznos.
U ovom koraku za razvoj tog projekta plan je bio prikupiti 200.000 funti, a već dan-dva prije isteka kampanje dohvaćeno je 2,2 milijuna kuna i više od 330 ulagača. Kako je mogućnost kupnje udjela u njegovoj tvrtki putem Seedersa, platforme za crowdfunding, otvorena do ovog petka do ponoći, konačne brojke očito će biti i veće, što bi značio i da će se novim investitorima prepustiti više od predviđenih oko osam posto tvrtke. No, i bez toga Prpićev se projekt prometnuo u dosad najveću crowdfunding kampanju u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu