Portal Vend dao je globalna predviđanja trendova u trgovini 2014. godini, prema kojima se dosta mijenja uloga prodavača.
Njihov pristup kupcima mora postati manje agresivan u smislu da ne smiju kupca obasipati frazama o tome mogu li pomoći, ali zato trebaju biti tehnološki tako opremljeni da mogu odmah kompetentno odgovoriti na sva pitanja u čemu će im pomagati pametni telefoni. Trgovci će se također morati više angažirati u predprodaji i post prodaji, tako da kupcima odgovaraju na pitanja putem chata, SMS-a i društvenih mreža.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu