Dok HTZ i gradovi traže informatička rješenja za destinacijski menadžment mladi tim iz Zagreba spojio je taj novi trend u turističkoj promidžbi s ljubavi prema pametnim mobitelima, iskustvom u brendiranju i grupnom kupnjom.
Startup CitySoul ambiciozno cilja na turiste koji žele na licu mjesta saznati što mogu pojesti, popiti, pogledati, odslušati, otplesati ili na bilo koji drugi način okusiti na određenoj destinaciji. I sve to kroz kombinaciju digitalnih oglasnih panela, mobilnu aplikaciju i web sučelje.Istarska županija i Pula, uvjeren je Slavko Vuković, voditelj tima CitySoul, prve su destinacije koje bi mogle prepoznati potencijal ovog rješenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu