Entrio, hrvatski startup specijaliziran za prodaju ulaznica koji cilja osvajanjem regije u narednih nekoliko godina prihod podići za približno devet puta, tjedan dana prije kraja kampanje na Funderbeamu ima za širenje 153 tis. eura kapitala (1,1 mil. kn) ili 53% više od traženog.
Mihovil Barančić, vodeći investitor u Entrio kaže da je vrlo zadovoljan razvojem kampanje, ne samo izravno financijski, već i neizravno kroz izgradnju novih poslovnih partnerstava. "Zahvaljujući kampanji pristupio nam je Ghetaldus i ponudio da karte prodajemo kroz njihovih 40 prodavaonica tako da sada imamo dvostruko više fizičkih prodajnih mjesta nego prije samo mjesec dana", kaže Barančić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu