Braća Miro i Darko Šarić koji su na tržište plasirali osječki proizvod – čaj za grickanje "Carletti", zaintrigirali su globalnog svjetskoj igrača, australski GFP (Global Franchise Partners).
Kako piše Glas Slavonije, australski GFP u 32 zemlje svijeta plasira njima zanimljive proizvode, a osječki čaj za grickanje prepoznali su kao proizvod koji bi svjetskom tržištu mogao biti interesantan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ljudi u kafićima, uvijek pitaju i gledaju šta ima novog na tržištu..uvijek
probaju ako im nudite nešto novo…
Po meni, a probala sam “čaj za grickanje” ovaj čaj nema dobru recepturu , ni dobar okus, tj. nema dovoljno suhog i aromatičnog voća , da bi okus te tople
vodice , bio ukusan……i uopće sličio nekom čaju… to je topla vodica s nekim neodređenim okusom , neslatko / ako ćemo biti baš zdravi/ i odbojno
piće….koje kad jednom probaju – gosti u lokalu više ne naručuju..!
kompot
Uključite se u raspravu