Osječka softverska tvrtka Mono od osnutka 2003. orijentirana je gotovo u potpunosti na izvoz. Kako objašnjava Denis Sušac, suvlasnik i direktor, na inozemno su tržište krenuli još dok je većina domaćih tvrtki bila zarobljena u lokalnim okvirima.
Takva poslovna strategija donijela im je stalan rast prihoda, koji su u 2008. iznosili oko 2,5 milijuna kuna, iduće godine 3,8 milijuna, a u 2010. godini 4,7 milijuna kuna. Rasli su i u prethodne dvije godine: u 2011. uprihodili su 5,2 milijuna kuna, a lani 6,65 milijuna, što je rast od 26,9 posto, pri čemu se većina odnosi na izvoz, koji je skočio čak 50 posto. Sušac očekuje i u ovoj godini nastavak trenda rasta prihoda, a uvođenjem novih proizvoda taj bi rast trebao biti i značajniji."Umjesto uobičajenog outsourcinga, razvoj softvera po specifikaciji naručitelja, u novije vrijeme više se okrećemo vlastitim proizvodima, a taj trend namjeravamo nastaviti izbacivanjem nekoliko tzv. cutting-edge paketa (najnovijih vrhunskih rješenja) iduće godine. Imamo dvije glavne grupe proizvoda: alate za izgradnju web aplikacija, primarno namijenjene developerima dizajnerima, te medicinske i farmaceutske aplikacija, namijenjene krajnjim kupcima u tim industrijama. Vrlo brzo krećemo i s trećom, Software-as-a-Service (SaaS), cloud-based linijom proizvoda. Usto, naša ponuda uključuje usluge razvoja softvera po specifikaciji naručitelja", kaže Sušac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu