Istraživanja kontinuirano pokazuju da većina hrvatskih poslodavaca smatra da su komunikacijske, prezentacijske i prodajne vještine njihovih zaposlenika uglavnom nedostatne za uspjeh u obavljanju poslovnih zadataka.
Smatraju da se tek rijetki “nadareni” pojedinci mogu pohvaliti svojom natprosječnom komunikacijskom efikasnošću. Zaposlenici pak znatno manjem broju vjeruju da su im treninzi interpersonalnih vještina potrebni i uglavnom neće biti spremni samoinicijativno ulagati vrijeme i druge resurse u slične treninge, nego će im pristupati uglavnom ako su ih organizirali nadređeni. Loš prijenos informacija, konflikti i “teške” emocije, blokade kreativnosti, oklijevanje i defetizam, “teški” kolege i klijenti, nedostatak prezentacijskih vještina su potencijalno opasni “žderači” radnog vremena. Ako uzmemo u obzir to da su poslovni projekti u koje su uložena velika financijska sredstva gotovo u potpunosti oslonjeni na efikasno funkcioniranje tima, nemoguće je zaobići međuljudske momente kao faktore uspjeha. Pitanje koje menadžeri vrlo često postavljaju je: “Što ako uložim novac u trening zaposlenika, a oni napuste kompaniju?” Odgovor je: “A što ako ne uložite novac u trening radnika, a oni ostanu u kompaniji?” Dekra zapošljavanje na temelju višegodišnjeg iskustva na hrvatskom tržištu i dobre prakse matične kompanije Dekra Arbeit grupe razvija vlastiti pristup u slugama edukacija. Treninzi se temelje na teorijskim modelima i publikacijama suvremene znanstvene psihologije, uspješnim slučajevima iz prakse i aktualnim poslovnim trendovima. Kao tvrtka specijalizirana za savjetovanje u vezi s poslovanjem i poslovnim upravljanjem, Dekra klijentima nudi zaokružen SMART pristup u utvrđivanju edukacijskih potreba. Proces započinje ispitivanjem organizacijske klime i zadovoljstva zaposlenika, zatim sociometrijskim istraživanjem odnosa među zaposlenicima, nastavlja se izradom profila sposobnosti, motivacije zaposlenika, da bi na temelju podataka klijentu bio ponuđen trening u skladu s potrebama i ciljevima poslovanja. Prednost tog pristupa u planiranju edukacija jest prepoznavanje stvarnih potreba klijenta u odnosu na nuđenje općenite tematike treninga, zajedničko traženje rješenja umjesto prodavanja “gotovog proizvoda”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu