Monolith ušao u prestižni klub vodećih svjetskih startup projekata

Autor: Objava za medije , 25. ožujak 2013. u 12:15
Martin Birač

Jedini hrvatski predstavnici na svjetskoj startup konferenciji The Next Web koja se krajem travnja održava u Amsterdamu, bit će tvrtka Monolith.

Jedini hrvatski predstavnici na svjetskoj startup konferenciji The Next Web koja se krajem travnja održava u Amsterdamu, bit će tvrtka Monolith. Konferencija The Next Web u Amsterdamu okuplja najbolje startup projekte iz cijelog svijeta, a u sklopu konferencije održava se i prestižno natjecanje TNW BizSpark Startup Rally za koje možemo reći da je filmski Oskar u IT industriji.

Ove godine između šesnaest najboljih nalazi se i hrvatski Monolith. Za sudjelovanje u natjecanju TNW BizSpark Stratup ove se godine prijavilo preko tristo projekata te je nakon tri kruga selekcije odabrano šesnaest finalista koji će dobiti priliku predstaviti svoj poslovni projekt i ideju ispred međunarodne publike – internacionalnih investitora i medija. 

Iako službeno registrirani u Estoniji, zbog svog učešća u programu estonskog poslovnog akceleratora Startip Wise Guys, zagrebački je Monolith proizvod domaćeg znanja i inovativnosti koji je vrlo brzo postao konkurentan na globalnom tržištu. Martin Birač, direktor tvrtke Monolith izuzetno je sretan što je projekt uvršten u šesnaest najboljih startup projekata, što je prema njegovim riječima još jedna potvrda kvalitete proizvoda i dodatna potvrda investitorima da su uložili u kvalitetan poslovni pothvat.

Riječ je o proizvodu baziranom na Microsoftovom Kinect uređaju koji je softverskom i hardverskom nadogradnjom postao alat za analiziranje navika kupaca i donosi revolucionarne mogućnosti u maloprodaji. Podsjetimo, Microsoft je proglasio Monolith najboljim startupom u Europi, a vrijednost projekta prepoznao je i Oliver Rothschild, koji je uložio u daljnji razvoj projekta i krajem prošle godine postao predsjednikom savjetodavnog odbora tvrtke Monolith Group. 

Iz Monolitha najavljuju mnoge novosti u travnju, a danas je i objavljena nova adresa www.monolithinsights.com koja najavljuje novi smjer kompanije prema optimizaciji maloprodaje. 

Monolith Group OU je hrvatska kompanija koja je lansirala inovativni uređaj koji će po prvi puta omogućiti oglašivačima da u offline kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o primijećenosti njihovog oglasa. Monolith sadrži Microsoft Kinect uređaj koji se aplicira na postojeći oglasni display. Zahvaljujući upravo Microsoft kinect uređaju, Monolith reagira na pokret ili podražaj čovjeka te ga čini aktivnim sudionikom samog oglasa, a ujedno u stvarnom vremenu daje oglašivačima informaciju o efikasnosti njihove poruke. Korisnik Monolith uređaja u svakom trenutku raspolaže informacijom koliko potrošača je pogledalo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred oglasa te koji elementi poruke su im bili najzanimljiviji. 

Komentirajte prvi

New Report

Close