Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Naši kupci su vlasnici stanova koji ne žele koristiti ključeve

Autor: Poslovni dnevnik
19. lipanj 2012. u 11:00
Podijeli članak —

Isidorus d.o.o., osnovan je 20. listopada 2011. godine kao tvrtka koja je proizvela i bavi se promocijom sustava Izidor, namjenjen za daljinsko otvaranje ulaznih vrata stambenih zgrada. Vlasnici su troje prijatelja, koji su u ovu inovaciju uložili slobodno vrijeme zadnje dvije godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čitatelji, pažnja: Budite inovativni u komentarima i osvojite vrijedne nagrade!

Što vam je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa?

Najveća prepreka pokretanja biznisa je bila potreba da svakome objasnimo način i mjesto primjene našeg proizvoda, te smo već pri tome shvatili da je nešto što se nama učinilo jednostavnim – zapravo najteže. Naravno, tu je uvijek i pitanje limitiranih financijskih sredstava koje niti uz najpedantnije planiranje nije u skladu s realnim potrebama i troškovima.

Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize?

Pozitivna strana pokretanja biznisa u vrijeme krize je svakako razumijevanje suradnika, dobavljača i ostalih s troškovne strane za probleme startup poduzeća. Negativna strana je svakako činjenica da su svi na prodajnoj strani srezali svoje potrebe te na sam spomen nečega novog to povezuju s novim troškovima prije nego što su uopće čuli našu ponudu. To je naša sadašnjost i realnost.

Primjer loše i dobre prakse među domaćim novim tvrtkama?

Dobra praksa je svakako mogućnost povoljnije promocije preko internet marketinga ili preko medija koji su stvarno sretni da prenesu neku pozitivnu vijest iz Hrvatske. Negativna praksa je da se za potpore koje daje Ministarstvo poduzetništva očekuje da startup poduzeća imaju zaposlene, a naša je situacija takva da naš proizvod i prihod koji planiramo u prvoj fazi nije dostatan niti za jednog jedinog zaposlenika. Vjerujemo da je takva ili slična situacija u 90% startupova.

Tko su vam tvrtke uzori?

Uzore nam je teško prepoznati na tržištu s obzirom da mi razvijamo potpuno novi proizvod i ideja koju gajimo je imati samo taj proizvod, koji ćemo nastojati razvijati kroz nekoliko faza do potpune eksploatacije svih njegovih mogućnosti.

Vaš najveći uspjeh dosad?

Naš najveći uspjeh dosad je prezentacija našeg proizvoda na Savjetovanju Upravitelja nekretninama održanog u Rabcu, od 23. do 26.05. na kojem smo izazvali veliki interes upravitelja koji su u IZIDOR-u prepoznali jedinstven proizvod koji mogu ponuditi stanarima za unapređenje komunikacije na stubištima.

Tko vam je ciljana ‘publika’ (potrošači) i kako ju se trudite pridobiti?

Ciljana publika su nam svi vlasnici stanova u stambenim zgradama koji žele uživati u dostignućima suvremene tehnologije koja im omogućava da kroz ulazna vrata svojih zgrada prolaze brzo i sigurno nemorajući koristiti ključ da bi otvorili vrata. Način na koji smo odlučili pristupiti suvlasnicima stambenih zgrada je preko njihovih zakonskih zastupnika, a to su Upravitelji zgrada.

Idealna zemlja u kojoj biste voljeli pokrenuti biznis? Ako postoji takva, zašto baš ta zemlja?

Ovo pitanje nam se čini duhovito jer je vjerojatno ideja svih poduzeća koja se pokreću u ovo vrijeme recesije u Hrvatskoj, da to ostvare u zemlji koja nije toliko pogođena utjecajem financijske krize, te se tu nameće nekoliko zemalja među kojima su Norveška, Švicarska, Njemačka, Brazil i sl.

Jeste li imali kakvih početničkih grešaka, ako da – kakvih?

Teško nam je govoriti o vlastitim greškama u ovako kratkom periodu, ali ako moramo izdvojiti nešto onda bismo svakako naveli ulaganje novca u promotivni materijal umjesto u promociju kao takvu. Očekivali smo od medija da će vijest o našem proizvodu prenositi kao nešto što treba prezentirati široj javnosti, što uopće nije praksa, nego nas se upućuje na odjele marketinga, da s njima dogovaramo budžet za reklamu, za što definitivno nemamo predviđena sredstva.

Vaš idealan zaposlenik?

Naš idealan zaposlenik je mlad čovjek bez radnog iskustva kako bismo mu ideju o komercijalizaciji našeg proizvoda usadili bez predrasuda o tržištu, jer definitivno nikakvo iskustvo u ovo teško gospodarsko vrijeme ne pomaže. Iskreno vjerujemo da su potrebne sasvim nove tehnike pristupa tržištu te vjerujemo da se tu mladi ljudi bolje snalaze.

Tražite li zaposlenike, ako da – kada, koliko njih i na kojem radnom mjestu? Kakvoj se plaći mogu nadati?

Trenutno, kako smo već naveli, pokušavamo sami kao nosioci ideje odraditi većinu posla, dok zapošljavanje djelatnika očekujemo na jesen do kada ćemo nastojati podići opću svijest ljudi o mogućnostima koje nudi naš revolucionarni proizvod.

Imate li kakvih ‘recepata’ za ostale koji pokušavaju pokrenuti biznis?

Recept je star i vječan, dobra ideja, puno truda, upornosti i vjerujemo zrno sreće.

Da danas pokrećem startup sigurno ne bih… Računao na pomoć poznanika nego bih se odmah upustio u mogućnosti koje pružaju suvremene tehnike prezentacije i komunikacije.

Najbolji poslovni savjet koji smo ikada dobili je… “Vjeruj u sebe i onda kad drugi to ne čine, jer prije ili kasnije doći će tvojih 5 minuta.”

Ukoliko znate nekoga tko je na originalnoj ideji pokrenuo posao u kriznim vremenima, ili se upravo vi možete pohvaliti svojom poduzetničkom idejom, javite nam se na web@poslovni.hr.

Našim čitateljima smo osigurali vrijedne nagrade. Sve što trebate učiniti jest da u komentarima ispod članaka ostavite svoju originalnu ideju – čitatelj koji najoriginalnije odgovori na pitanje ‘Kako biste dalje razvili ovu ideju?’, osvojit će nagradu. Kao nagradu za najbolji komentar dijelimo mjesečnu članarinu (u vrijednosti od 700 kuna) za vježbanje pilatesa na reformerima (2x tjedno popodnevni termini ili 3x tjedno jutarnji termini). Termin se dogovora s Fitness centrom Reforma. Više o vježbanju na reformerima pročitajte ovdje.

Sve objavljene priče u rubrici možete pročitati ovdje.

Autor: Poslovni dnevnik
19. lipanj 2012. u 11:00
Podijeli članak —
Komentari (5)
Pogledajte sve

…molim da ubuduće za nagradu stavite "kavu s Vjekom"…onda se i ja budem javila… [smiley]

@quote=mccekic

…ah,ne…pa ne mislite se valjda po ljetu znojiti na pilatesu… [wink]

…mladost,ludost… [rolleyes]…

Svakako trebaju reklamu! Proizvod se čini zanimljivim, ali trebaju nekako proširiti glas, ili iskoristiti neke jeftinije oblike promocije. Možda bi mogli prilagoditi proizvod i proširiti tržište na imućniju i tehnološki osvještenu klijentelu, kojoj bi takav tip sustava mogao biti vrlo interesantan i u skladu s time razviti brend. Istovremeno, neka se još više prezentiraju na specijaliziranih sajmovima, koliko im to dopuštaju mogućnosti. A kada krene na domaćem, neka počnu razmišljati i o regionalnom, odnosno stranom tržištu. I neka zaposle nekog mladog, sposobnog i ambicioznog! 🙂

Trebaju naći neka sredstva i malo se razvikat. Inače, “ključ u bravu”.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close