‘Moglo’ raste u doba pandemije: Njihovu produkciju koriste Rimac Automobili i Kaufland, a okreću se i stranom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 06. studeni 2021. u 09:01
Foto: Moglo

U skoro tri godine svojeg postojanja, Moglo je radio na hvalevrijednim projektima.

Provedena marketinška istraživanja (Invideo) dokazuju da oglašivači imaju nešto više od dvije sekunde kako bi pridobili pažnju prosječnog korisnika i da će to puno lakše napraviti pomoću video sadržaja. Da su se video sadržaji popeli na tron marketinškog oglašavanja, vrlo dobro zna i Moglo, produkcijska kuća iz Zagreba. Zapravo, ni sami nisu sigurni u koji bi se kalup uglavili jer neki za njih misle da su produkcijska kuća, neki da su animacijski studio, a pak oni treći da su agencija.

Moglo tim u svojim glavama teži upgradeanom konceptu boutique studia. Za sad, nemaju u planu prodavati odjeću niti namještaj, već kompletna kreativna future proof video rješenja, kao i ostvariti dugoročnu suradnju s agencijama i klijentima kojima je potreban kvalitetan video. Teže sadržaju koji neće biti samo u formatu naručeno-isporučeno, već se svakom projektu, a i klijentu, posvećuju individualno. Uz to, dođe li kod klijenta do kreativne blokade, rado će uskočiti i predložiti svoje ideje i vizije, temeljene na čvrstom iskustvu kreativnog tima.

Sa svojim prijateljskim “Bok, mi smo Moglo” pristupom, ne žele odavati dojam velike, opasne produkcijske kuće, jer oni to ni nisu. Naprotiv, oni su mali tim profesionalaca s izraženim nice to work with pristupom koji će prije same isporuke projekta imati nekoliko check-upova s klijentom jer im je bitno da u svakom trenutku znaju što i kako rade. Tim koji puno više cijeni kvalitetu nego kvantitetu. Tim koji kada s klijentom razgovara o animacijama, zanima je li animacija story driven ili design driven, jer znaju razliku. Često dobivaju upite poput “Bok, nama treba video”. Tu počinje najveći izazov za Moglo, jer prije nego što počnu animirati ili snimati, od klijenta traže da ispune njihov iscrpni brief. Jer, dobar je brief pola posla, a kad Moglo zna što točno klijent želi, finalnim produktom se možete jedino oduševiti.

No, da ne mislite da se bave samo animacijom – Moglo je u jeku korona krize odradio svoj najveći projekt za I to nije sve! kreativnu agenciju, produkciju snimanog TV spota za 20 godina Kauflanda, u kojoj je sudjelovalo preko 150 ljudi, a snimali su četiri dana na osam lokacija diljem Hrvatske. U isto vrijeme, njihov pristup i kvalitetu prepoznaju i Rimac Automobili za koje produciraju video materijale za drugu sezonu YouTube serijala Mondays with Mate te video za najavu Nevere, From The Inside Out.

U prilog tome da im je kvaliteta iznimno bitna, idu i veliki klijenti i projekti na kojima su surađivali, a ne ih odrađivali, kako oni to kažu. U skoro tri godine svojeg postojanja, Moglo je radio na hvalevrijednim projektima. To mogu potvrditi klijenti i radovi iz njihovog portfelja, kao što su osim već spomenutih Rimac Automobila i I to nije sve! kreativne agencije tu i Maistra, Go2Digital, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Nexe grupa… A da je potražnja za kvalitetnim video materijalima visoka, govori i činjenica da je Moglo u doba pandemije tražio (i našao!) nove zaposlenike. Ne kažu da godina nije bilo izazovna, ali su si još jednom dokazali da je uz pozitivan stav i friendly atmosferu puno lakše ostvariti ciljeve. Iako još mala ekipa, imaju velike ambicije i ciljeve, a polako su počeli otvarati svoja vrata i stranim tržištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close