Provedena marketinška istraživanja (Invideo) dokazuju da oglašivači imaju nešto više od dvije sekunde kako bi pridobili pažnju prosječnog korisnika i da će to puno lakše napraviti pomoću video sadržaja. Da su se video sadržaji popeli na tron marketinškog oglašavanja, vrlo dobro zna i Moglo, produkcijska kuća iz Zagreba. Zapravo, ni sami nisu sigurni u koji bi se kalup uglavili jer neki za njih misle da su produkcijska kuća, neki da su animacijski studio, a pak oni treći da su agencija.
Moglo tim u svojim glavama teži upgradeanom konceptu boutique studia. Za sad, nemaju u planu prodavati odjeću niti namještaj, već kompletna kreativna future proof video rješenja, kao i ostvariti dugoročnu suradnju s agencijama i klijentima kojima je potreban kvalitetan video. Teže sadržaju koji neće biti samo u formatu naručeno-isporučeno, već se svakom projektu, a i klijentu, posvećuju individualno. Uz to, dođe li kod klijenta do kreativne blokade, rado će uskočiti i predložiti svoje ideje i vizije, temeljene na čvrstom iskustvu kreativnog tima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu