Mark Murphy, autor NYT-a i osnivač Leadership IQ-a, za CNBC Make It opisao je prezentacijsku tehniku inspiriranu Japanom koja postaje sve popularnija u posljednjih nekoliko godina. PechaKucha (što znači "chit-chat" na japanskom) tehnika je koju su 2003. godine stvorili arhitekti koji žive u Tokiju, Astrid Klein i Mark Dytham.
Od tada su je koristili milijuni ljudi diljem svijeta, tvrde kreatori. Poruka PechaKucha je jednostavna: što manje govorite, to je vaša prezentacija vrijednija. I ne samo u poslovne svrhe – govornici, osnovne škole i sveučilišta također koriste PechaKuchu kao obrazovni alat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu