Domaći brend Volim ljuto kontinuiranim ulaganjem u poslovanje širi obiteljski biznis osvajajući i domaću i stranu publiku. Iako je korona kriza lagano usporila poslovanje i planove, i ove su godine povećali broj sadnica te očekuju veći urod. Priča je počela prije sedam godina otvaranjem obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, a dvije godine kasnije otvorili su tvrtku za maloprodaju, veleprodaju i marketing brenda.
“Krajem prošle i početkom ove godine smo imali ulaganje u deset novih plastenika ukupne površine 1500 kvadrata. Planirali smo i završetak proširenja pogona za preradu, no to sada ide nešto sporije zbog situacije oko Covid-19 pandemije. Broj sadnica smo povećali, no ne značajno jer zbog novih plastenika očekujemo urod do čak 40 posto veći nego prošle godine. Znači, u pitanju je ista površina na kojoj imamo veći urod. Površina na kojoj danas uzgajamo je nešto ispod jednog hektara, a svi naši nasadi su pod plastenicima ili mrežama protiv tuče pa nećemo imati većih utjecaja na urod što se tiče vremena”, otkriva Goran Vrabec, direktor i osnivač tvrtke Volim ljuto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu